[ideetje] Synthforum Sample Contest

Balen, hier had ik best aan mee willen doen, maar ik heb geen tijd; moet aan min nieuwe huisje klussen...
 
Hmmm.... m'n titel verdedigen?

Volgens mij mag ik het licht uit m'n ogen componeren om tegen jullie geweld aan te kunnen. Het nivo is volgens mij zo collectief gestegen dat het niet meer leuk is. Maar eh winnen is leuk, maar meedoen is gewoon het allerleukste.

Maar waar had ik die samples nou ook weer staan?
 
hmmm dit lijkt me heel leuk, count me in :D oke wameer kunnen we de samples downen ?
 
Origineel geplaatst door endonyx
hmmm dit lijkt me heel leuk, count me in :D oke wameer kunnen we de samples downen ?

Zodra ze allemaal binnen zijn.
Voorlopig hebben pas twee deelnemers ingestuurd.

Dus nog maar een keer:
Kunnen de volgende heren hun samples toesturen!
1. Hazes
2. Gnudde
3. Onacid
4. Fuse
5. AOR
6. Flying Panther
7. Unic
9. Ernest@303.nu

Links naar de samples of samples zelf sturen naar: info@roonan.nl

Grt. Ronald.
 
Origineel geplaatst door fuse
Hmmm.... m'n titel verdedigen?

ik hoop echt dat ik tijd heb om dit keer weer mee te doen...
ik ben al een jaar lang aan het tandenknarsen dat ik met 1 stem verschil verloren heb vorig jaar.
mocht ik de tijd kunnen vinden, dan pak ik je fuse >:| >:| :duivels:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door nick nova
Ik doe mee.
Ik ben een jaar lang dakloos geweest, omdat ik geen één stem kreeg toen en de rest dus voor mij eindigde....

Zoals je in het regelement hebt kunnen lezen, gaat iedereen meerdere punten aan 3 personen geven; de kans dat je wederom met nul punten eindigd wordt daarmee al stukken kleiner!!

Ben benieuwd naar de samples en de trackx
 
Moeten we nog een limiet aan de tracks geven? Bijvoorbeeld max 5 minuten en in een bepaald formaat mp3?

Da's wel makkelijk voor het beoordelen.
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Moeten we nog een limiet aan de tracks geven? Bijvoorbeeld max 5 minuten en in een bepaald formaat mp3?

Da's wel makkelijk voor het beoordelen.

Max. lengte is 6 minuten, staat op de site bij regels:
http://home.planet.nl/~vonk0072/Samplecontest/

Het formaat heb ik nog niet over na gedacht maar MP3 128kbs/44.1khz lijkt me gangbaar.
Als de meeste hier mee akkoord gaan wordt dat de standaard.
(zal ik aanpassen op de site)

Voor de uiteindelijke CD moeten het liefst wel WAV's aangeleverd worden.
(ik neem aan dat iedereen max. kwaliteit wilt)

Grt. Ronald.

PS. Had ik jou samples al gehad? Je staat wel bij de sample insturende deelnemers.......
 
euh ?!?!? Hoe ga ik een .wav van 50MB aanleveren?
Per postduif??????

Nee, ff serieus. Dat zal dan FTP-en worden met 15kb/s. Reken er maar niet op dat ik een cd'tje brand en opstuur. Wordt me te kostbaar helaas.:)

andere ideeeeeeeeeeen?

groetjes
 
Origineel geplaatst door Unic
euh ?!?!? Hoe ga ik een .wav van 50MB aanleveren?
Per postduif??????

Nee, ff serieus. Dat zal dan FTP-en worden met 15kb/s. Reken er maar niet op dat ik een cd'tje brand en opstuur. Wordt me te kostbaar helaas.:)

andere ideeeeeeeeeeen?

groetjes

zorg eerst maar dat je erop komt ;)
 
Origineel geplaatst door Unic
Reken er maar niet op dat ik een cd'tje brand en opstuur. Wordt me te kostbaar helaas.:)

:frons:

CD-R: € 1,00
versturen: 100-250 gram € 1,56
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Bahamut
zorg eerst maar dat je erop komt ;)


OEPS8o)
hahaha. je hebt helemaal gelijk. Ik was in de war met het aanleveren van de mp3:)

En trouwens..... eerst iets fabriceren. Heb dit namelijk nog nooit zo gedaan. Zal waarschijnlijk klooien worden met cakewalk. Is niet het beste progje daarvoor volgens mij. We zien wel

Groetjes
 
Origineel geplaatst door Unic
euh ?!?!? Hoe ga ik een .wav van 50MB aanleveren?
Per postduif??????

Nee, ff serieus. Dat zal dan FTP-en worden met 15kb/s. Reken er maar niet op dat ik een cd'tje brand en opstuur. Wordt me te kostbaar helaas.:)

andere ideeeeeeeeeeen?

groetjes

idd. eerst maar kijken of je er op komt ;)
ten tweede, het hoeft niet persé, wat je zelf wilt (liever wel natuurlijk)
ten derde, ik bekostig zelf de tien winnende CD's met drukwerk en evt. verzend kosten dus die paar eurotjes kunnen toch niet zo'n probleem zijn.

Gaat erom dat we er een leuke CD aan overhouden toch?

Grt. Ronald.

PS. ik krijg net weer 4 samples binnen dus het gaat de goede kant op.
 
Roonan, mijn waardering voor je initiatief en het werk dat je erin stopt...

ik doe zeker mee

Timo
 
Ik doe mee, ik werk normaal nooit met samples, maar ik moet het toch eens proberen...
 
Ik wil ook meedoen..lijkt me wel kicke en een uitdaging...:okdan: :okdan: :okdan:
 
Ben benieuwd wat er dit keer uit gaat komen voor nummers! Kan helaas zelf dit keer niet meedoen vanwege tijdgebrek maargoed...

Hoe gaat de stemming plaatsvinden? Eigenlijk horen de nummers anoniem online te worden gezet zodat 'namevoting' niet plaats kan vinden en dus echt iedereen echt een nummer beoordeeld? Maargoed dat kwam er de vorige keer ook al niet door ;{ Misschien iets voor de orgo's van dit keer? 8)
 
Origineel geplaatst door Almeros
Hoe gaat de stemming plaatsvinden? Eigenlijk horen de nummers anoniem online te worden gezet zodat 'namevoting' niet plaats kan vinden en dus echt iedereen echt een nummer beoordeeld?

Goed punt! Wel een beetje lastig in de uitvoering...
 
kan wel toch? iedereen stuurt de link op naar Roonan en die post m zonder de maker erbij te vermelden (natuurlijk wel ff je eigen naam weglaten uit de filenaam / mp3 tag)

(Maar 't is niet aan mij natuurlijk om te beslissen of dit werkt :))
 
Back
Top