De 'Maak een track van samples' Contest 2010

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk een luie hond was/ben
(vergeleken bij de rest van de inzendingen, :dj:)
Vandaar me ook maar gebogen over een eindmix
wat compacter ook
:W
 
Last edited by a moderator:
Alles weer geinventariseerd, geanalyseerd en gedocumenteerd. Het klinkt allemaal erg goed! Keep them coming' :-)
 
Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen :S M'n files zijn onherstelbaar beschadigd! @#$%&!!
 
Dang wat een goeie nummers ...
K ben zelf ook al een tijdje aan t sleutelen, samples versleuteld en nog maar weer eens geresampled... nu nog een fatsoenlijke compositie haha.
Normaal maak ik geen beats eerder soundscapes en ambient gemengd met hier en daar wat fieldrecordings. Maar dus.. ontopic
Post binnenkort wel een dingetje, met of zonder beats...:doei:
 
Nou vooruit dan maar!
Geen soundscape eerder iets IDMmerigs ( <--- is dat een woord :?, vast niet, maar nu wel :P )

Term is misschien toch wat verkeerd, compositie is wat briek en wat kort, dus wat betreft die intelligentie haha
De competitie hiero is erg hoog....durf m bijna niet te posten

maar what the heck..

komtie

Bekijk bijlage Synthforumfuckup1.1.mp3
 
Nou vooruit dan maar!
Geen soundscape eerder iets IDMmerigs ( <--- is dat een woord :?, vast niet, maar nu wel :P )

Term is misschien toch wat verkeerd, compositie is wat briek en wat kort, dus wat betreft die intelligentie haha
De competitie hiero is erg hoog....durf m bijna niet te posten

maar what the heck..

komtie

Bekijk bijlage 57179



Nou dat niet durven is te bescheiden.. Je hebt een superaparte track gemaakt, weer compleet anders (wist niet dat er zoveel verschillends met deze samples gemaakt kon worden) dan de rest..

Ik vind het begin het sterkst.. maar als geheel ook erg geslaagd! Nice one!
 
Thanks!

Begin is inderdaad het beste, misschien sleutel ik nog wel ff verder, zoals ik al zei de compositie kan nog wel wat beter.
 
een vraagske , mogen de samples bewerkt worden met eender wat ? dus met vocoder enzo mag ook ?
en mogen de samples in een andere toonhoogte gepitched worden ?
 
Ja, lijkt me wel.

Ikzelf heb de boel flink mishandeld. luister m'n track maar!
Zolang je maar geen andere samples gebruikt.

Succes!
 
een vraagske , mogen de samples bewerkt worden met eender wat ? dus met vocoder enzo mag ook ?
en mogen de samples in een andere toonhoogte gepitched worden ?


Hmm.. ja.. alleen een stem toevoegen.. dat ligt dan weer op het randje denk ik...

Vervormen van het bestaande mag volledig.. heb ik ook gedaan.. ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top