De 'Maak een track van samples' Contest 2010

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wow.. das weer ff een hele andere stijl zeg... Damn.. ben meteen weer uit mn middagdipje!

Nice job!
 
pffff...zo veel werk om een nieuwe sampler te leren kennen...kwam daardoor echt niet meer aan muziekmaken toe. Maar hier is iets. een schets..of zo maar iets..met de bewerkte samples. geen extra effecten. droog en rechtvoor zn raap:

'gangplank'

was op zn minst een goede stok achter de deur om eindelijk de EMU te leren te gebruiken.....bedankt! ;-)
 

Attachments

  • gangplank.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 99
Nou gezien alle "indek" factoren die je noemt.. Lang niet slecht!

Lekker duister intro.. En daarna weer compleet iets anders als wat er al was.. Vooral de baslijn die je ermee hebt weten te maken vind ik indrukwekkend..

Denk dat je de laatste bent die iets heeft gemaakt.. Nu kijken of de topicstarter nu weer de leiding gaat nemen in het vervolg van deze thread.. ;)
 
bedankt. ik vind het eingelijk wel heel erg grappig..al is het geen echt nummer, het is wel typisch mijn klank.

die baslijn is kaal een van de samples, maar dan een heel kort stukje eruit..en dat weer over het keyboard uitgesmeerd in verschillende tonen... was volgens mij ook een gesamplde bassgitaar (waaar iemand aan de stemschroeven zat te draaien).
 
Tot 24:00 vannacht krijgt iedereen nog de kans wat in te sturen, daarna ga ik de balans opmaken van alle inzendingen waarna iedereen kan gaan stemmen :-)
 
pffff... hier is iets. een schets..of zo maar iets..met de bewerkte samples. geen extra effecten. droog en rechtvoor zn raap:
gebruiken.....bedankt! ;-)

Nou niet zo bescheiden nu
Ik vind m echt superfunky 8) echt jammer
dat ie zo ineens ophield

Als je nou eerder had meegedaan ...
(ja als mijn zus een piemel had)
 
ja, tijd te kort....!
zag dit topic en deze contest te laat........
 
Laatst gewijzigd:
nou, ik heb een naampje bedacht hoor:

DJ Eis-T - No Need For Stress

Ook zie ik dat het galmstaartje voortijdig afgebroken wordt op soundcloud. als ik de PC thuis heb render ik hem opnieuw maar dan 3 seconden langer, verder pas ik helemaal niks aan. lijkt me dat deze zeer kleine modificatie wel kan toch?

ik wil me daarnaast ook aanbieden om een CD hoesje in elkaar te photoshoppen voor de compilatie met daarop de beste inzendingen ongeacht of mijn track daar wel of niet tussen zit. de distributie van deze schijf doe ik liever niet. misschien is er iemand die bij een labeltje wat connecties heeft om daar tegen kostprijs wat te laten maken. of gewoon iemand die goed binnen de lijntjes kan knippen en een CD brander heeft, ook goed.
Afijn, als er genoeg animo is, de stemmen geteld en er een titel voor het album bedacht is wil ik wel wat in elkaar zetten.

oh, en Marsmusica: jammer dat je hem niet afgemaakt heb! ik hoor een heleboel potentie en net gemiste kansen. als je er een paar uur meer in had gestoken was het 1 van de betere geweest naar mijn mening. Ook al ben je misschien te laat om het af te maken voor de contest, maak hem wel af hoor want dit is zonde om te laten schieten!

Edit: deze compilatie is natuurlijk de uitgelezen kans voor iemand om zijn mastering-kunsten tentoon te spreiden of simpel te pochen met zijn mooie warme vintage spullen :P (of beide natuurlijk)
 
ik maak mijn 'gangplank' track wel af natuurlijk, als ie op een CD komt...
 
En wanneer gaat er eens gestemd worden op al deze fijne tracks?
Ben benieuwd wie die eeuwige gaat krijgen!
 
Ehh.. Keyboardmaster?

Hoe gaat deze thread nu verder?? We wachten allen met smart op uw alwetendheid!
 
ik heb de TS een aantal dagen geleden gePB't en nog geen reactie gehad.. ik stel voor dat we maar gewoon beginnen met stemmen op een 1 of andere manier, ik weet dat Demian een mooie site gemaakt heeft voor de track van het jaar contest maar gewoon in dit topic posten wie je punten geeft kan natuurlijk ook.
 
waar is die site van Demian te vinden van de track van het jaar? bedoel je van 2009?

over deze kleine contest: misschien nog even wachten? je hebt tenslotte de TS nog maar net gemaild...
 
geen twijfels onder mogelijk? waar onder?
 
Ik zou het aller aardigst vinden om de geselecteerde samples te downen, alleen krijg ik een lege venster te zien :S, nja ik probeer 't morgen nog wel ns. Maar is er misschien een andere manier om er toch aan te komen?

cheerz ACQ!
m_3a050791ad3e402a98548dfc610e3249.gif
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top