De 'Maak een track van samples' Contest 2010

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vanmiddag zitten prutsen tot de rook bijna uit m'n pctje kwam. Inclusief vastlopers! Ik probeerde er een vrolijk muziekje van te maken, dat is niet helemaal gelukt.. Mag ik er tot de sluitingsdatum aan blijven sleutelen? Of is deze inzending gelijk definitief?
 

Attachments

  • synthforum_eindmix_27_03_2010.mp3
    2,5 MB · Bekeken: 75
Volgensmij mag je prutsen wat je wil...

Als je de laatste versie maar voor de sluitingsdatum instuurt.. En t nadeel is als je m vaker post.. dat hij niet zo verrassend meer is.. ;)
 
Ok ik heb 13mb gedownload nu, klopt dat?
 
Ja klopt volgensmij.. ik heb 1 sample (doe vocal van die mannenstem die spreekt) die niet wilde laden.. de rest heb ik wel kunnen gebruiken..

Heb je al gehoord wat een vette tracks ermee gemaakt zijn Docje?
 
Nee, express niet geluisterd, leid alleen maar af van je eigen ding.
 
Nou nee dat valt mee... De samples zijn namelijk niet zodanig dat je er meteen ff iets mee maakt..

Je moet flink knippen en tweaken voor je wat bruikbaars hebt.. En dan wordt het ineens compleet anders dan wat de rest heeft, omdat er op diverse manieren wordt geknipt en getweakt..

Ik vind de uitkomsten echt super uiteenlopend..Had eerst iets compleen anders, maar dat werd niets.. nu wel iets gepost, maar die is weer geheel anders..

vage samples.. vage tracks zoals iemand al terecht opmerkte.. ;)
 
Vanmiddag zitten prutsen tot de rook bijna uit m'n pctje kwam. Inclusief vastlopers! Ik probeerde er een vrolijk muziekje van te maken, dat is niet helemaal gelukt.. Mag ik er tot de sluitingsdatum aan blijven sleutelen? Of is deze inzending gelijk definitief?

Zoals vanballen al zei, je kan blijven prutsen. Ik wil wel weten wanneer je track ECHT definitief is :W Hij klinkt overigens al best goed.

Voor iedereen die de samples nog wil downloaden, het zogenaamde geweldige SkyDrive van onze lieve heer Microsoft veranderd de link naar het bestand vrijwel dagelijks. Ik zoek nog even naar een andere goede fileshare service.
 
bleurg

bleurg

Hier dan mijn premiere symptomes..

niks mixen ofzo en ook niet van het caliber van van ballen (want die is namelijk ook goed bezig..) maar gewoon waar ik mee bezig ben op dit moment. mijn idee is om alleen met de mpc1000 te werken omdat ik hem nog niet zo lang heb en dit een erg goed cursus is. dus eh..NIET definitief deze versie..:P
 

Attachments

  • contrest 01.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 72
Hier dan mijn premiere symptomes..

niks mixen ofzo en ook niet van het caliber van van ballen (want die is namelijk ook goed bezig..) maar gewoon waar ik mee bezig ben op dit moment. mijn idee is om alleen met de mpc1000 te werken omdat ik hem nog niet zo lang heb en dit een erg goed cursus is. dus eh..NIET definitief deze versie..:P

haha koel :D dit is de eerste beetje vrolijke deun die ik hier hoor :biertje:
 
Hier dan mijn premiere symptomes..

niks mixen ofzo en ook niet van het caliber van van ballen (want die is namelijk ook goed bezig..) maar gewoon waar ik mee bezig ben op dit moment. mijn idee is om alleen met de mpc1000 te werken omdat ik hem nog niet zo lang heb en dit een erg goed cursus is. dus eh..NIET definitief deze versie..:P


Netjes gedaan hoor!

Je hebt er echt wat melodie in kunnen krijgen, dat is de meeste (mij in ieder geval niet) niet gelukt..

Weer een compleet andere track.. Leuke thread dit!
 
zo hee lang niet geweest hier maar dit is een leuke thread!
alles gedownload en renoise maar weer eens afgestoft :D
track komt binnekort!
 
Ben ook ff bezig geweest. De lat ligt wel hoog hoor. Goed bezig mannen :okdan:

Ook voor mij een voorproefje, ben nog niet klaar, maar het begin is er!


Alweer een goede track!

Amazing wat er allemaal mogelijk is met die samples zeg!
 
Erg leuk initiatief! Zal er binnenkort ook mee aan de slag. Hopelijk heb ik 't dan af voor de deadline.. zou wel handig zijn. :-)
 
link met samples werkt niet.

Dat probleem heb ik ook. Ik denk dat het even ergens anders gehost moet worden, want die link werkt steeds maar kort.

Als iemand het mij kan mailen ofzo, dan wil ik het wel ergens neerzetten waar het niet meer weg gaat voorlopig. :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top