Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vervelend dat ze je nou toch dit verkopen, ik hoop dat ie voor de rest in orde is.Voor de rest geen problemen te bespeuren dus gezien de prijs hou ik hem (tips voor verdoezelen van de schade zijn welkom)
weet niet wat je betaald heb voor je Summit, maar hij stond onlangs nog aan 1699€ nieuw, bij minstens 2 winkels, prijs is nu wel boven de 2000€ gegaan. Heb tijdje ook interesse gehad, maar ben uiteindelijk gezwicht voor Hydrasynth.Voor de rest is hij helemaal in orde, ik heb ondertussen de tijd gehad om hem eens goed van dichtbij te bekijken en testen.
Volgens de website ging het dus om een ontbrekende doos...
Maar goed: Ik heb er uiteindelijk bijna 300 euro minder voor betaald dan Thomann's beste aanbod. Dus aangezien het een zij-paneel betreft dat eventueel vervangen kan worden hou ik hem, maar het is de zoveelste ervaring met Bax waar ik verre van enthousiast over ben, en die 300 euro spendeer ik graag ergens anders...
Zo is Novation! steeds goede service van henzelf.Ja, die prijs is enorm gestegen. Die b-stock kostte nu zo veel, nieuw wisselt het enorm maar op sommige plaatsen is het 2100...
In elk geval: Bax is kut, maar Novation niet. Ze sturen nu nieuwe end cheeks op, gratis.
Netjes opgelost van ze!In elk geval: Bax is kut, maar Novation niet. Ze sturen nu nieuwe end cheeks op, gratis.
Zeker wel wat gedoe maar uiteindelijk is het toch netjes opgelost.Aan de ene kant is het wat gedoe, maar gelukkig had ik geen haast. De snelheid van communicatie en onduidelijkheid van levertijden kunnen beter. De aangedragen oplossingen waar ik om vroeg gingen zij mee akkoord en dat is nice!
Ah, dat verklaart (soort van) waarom die MPC's ineens uit assortiment waren.Een aantal weken terug een mpc one besteld met een 10% kortings code, niet op voorraad en de nodige weken levertijd. Uiteindelijk een mail van bax dat ze contact hadden gehad met de levenrancier en de mpc one niet meer geleverd werd. Op de bax site stond hij toen als 'uit assortiment'. Ik mocht kiezen om wat anders te bestellen of mijn geld teruggestort krijgen.
Ik zag ineens een B-stock mpc one staan staan en mailde dat ik die wel wilde. De mailwisseling over en weer ging vrij traag vanaf het begin. Dus die b-stock was al lang weg. Geld terug dan maar, waarbij ik vroeg of ik een nieuwe kortingscode zou mogen, gezien ik hem niet had kunnen benutten. Dat kon, en de code werd hersteld en moest handmatig ingevoerd worden, dus moest dan even mailen bij een nieuwe bestelling.
Een aantal dagen later staat de mpc one weer als leverbaar 4 werkdagen. In het winkelmandje maar weer, en mailen. Het duurde een paar dagen en de mpc one was 55 euro duurder geworden. Weer mailen dat ik hem wel voor het originele bedrag in mijn mandje had gedaan in afwachting van het handmatig invoeren van de kortingscode.
Ik werd gebeld door Bax, dat er veel onduidelijkheid geweest was vanuit de leverancier, en dan de mpc inmiddels wel leverbaar was in een aantal weken. Ze konden mij originele eerste bestelling weer herstellen/activeren en een betalingslink sturen. Dat is toch netjes
Aan de ene kant is het wat gedoe, maar gelukkig had ik geen haast. De snelheid van communicatie en onduidelijkheid van levertijden kunnen beter. De aangedragen oplossingen waar ik om vroeg gingen zij mee akkoord en dat is nice!
Verder helpt het altijd om netjes en vriendelijk te communiceren, waarbij je natuurlijk best kan laten weten dat je iets vreemd of jammer vindt. Samenwerking komt van 2 kanten.
Beetje met een omweg, maar gelukkig is het alsnog goed opgelost!Een aantal weken terug een mpc one besteld met een 10% kortings code, niet op voorraad en de nodige weken levertijd. Uiteindelijk een mail van bax dat ze contact hadden gehad met de levenrancier en de mpc one niet meer geleverd werd. Op de bax site stond hij toen als 'uit assortiment'. Ik mocht kiezen om wat anders te bestellen of mijn geld teruggestort krijgen.
Ik zag ineens een B-stock mpc one staan staan en mailde dat ik die wel wilde. De mailwisseling over en weer ging vrij traag vanaf het begin. Dus die b-stock was al lang weg. Geld terug dan maar, waarbij ik vroeg of ik een nieuwe kortingscode zou mogen, gezien ik hem niet had kunnen benutten. Dat kon, en de code werd hersteld en moest handmatig ingevoerd worden, dus moest dan even mailen bij een nieuwe bestelling.
Een aantal dagen later staat de mpc one weer als leverbaar 4 werkdagen. In het winkelmandje maar weer, en mailen. Het duurde een paar dagen en de mpc one was 55 euro duurder geworden. Weer mailen dat ik hem wel voor het originele bedrag in mijn mandje had gedaan in afwachting van het handmatig invoeren van de kortingscode.
Ik werd gebeld door Bax, dat er veel onduidelijkheid geweest was vanuit de leverancier, en dan de mpc inmiddels wel leverbaar was in een aantal weken. Ze konden mij originele eerste bestelling weer herstellen/activeren en een betalingslink sturen. Dat is toch netjes
Aan de ene kant is het wat gedoe, maar gelukkig had ik geen haast. De snelheid van communicatie en onduidelijkheid van levertijden kunnen beter. De aangedragen oplossingen waar ik om vroeg gingen zij mee akkoord en dat is nice!
Verder helpt het altijd om netjes en vriendelijk te communiceren, waarbij je natuurlijk best kan laten weten dat je iets vreemd of jammer vindt. Samenwerking komt van 2 kanten.
Ik geef ook liever wat meer uit aan een product uit een fatsoenlijke winkel dan dat ik dat geld bespaar op een dozenschuiver.De Bax van eeen paar jaar geleden is een andere Bax dan tegenwoordig.
Behalve dat de service minder wordt is er ook zoiets als laagste prijsgarantie.
Als je vrooeger iets bij de concurrent had gezien wat goedkoper was dan pasten ze als je belde ook de prijs aan, een half jaar terug deden ze dat niet meer.
Het lijkt er op dat Bax na een paar jaar zich in de markt gevochten heeft langzaam maar zeker een aantal dingen nu anders/slechter doet, waarschijnlijk onder druk van de concurrentie?
Ik betrapte me er op dat ik van de week naar een synth keek en zag dat ie bij Bax net iets goedkoper was dan bij Thomann en Musicstore maar dat ik toch liever niet meer bij Bax koop en da's jammer want ik heb daar zo'n 15 jaar altijd fijn gekocht.
Ik vind goede service belangrijker dan een tientje goedkoper of zo.