• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Bax service

BlackEyed

Geschoren lid
Lid sinds
19 Maart 2005
Berichten
1.068
En toch....... Het is natuurlijk irritant dat het zo gaat, maar ik begrijp toch niet zo goed dat ik me zo laat opfokken door een first world problem. Het is natuurlijk vervelend dat een bedrijf zo op jouw geld blijft zitten en ja, je voelt je onmachtig en natuurlijk, het is allemaal niet eerlijk. Maar waarom elke keer die primaire reactie op iets zo relatief kleins en iets zo onpersoonlijks? Want dit gaat helemaal niet over mij. Ze kennen me niet, het is vaak geautomatiseerd, het zijn processen binnen een bedrijf, allemaal onpersoonlijk en er niet op uit om mij persoonlijk te benadelen. Jammer dat het me zo beïnvloedt.

En weer door naar muziek maken :okdan:
 

Nap

XVintage lid
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
10.271
Locatie
Den Bosch
Bax is 1 van de ketens die volgens de Consumentenbond 'misleidende aanbiedingen' met 'nepkortingen' heeft:
Onder deze zestien 'misleiders' vallen bekende winkelketens als BCC, Beter Bed, Expert en Bax Music. Expert zou bijvoorbeeld de consumentenvertegenwoordiger een televisie hebben afgeprijsd van 1.499 euro naar 1.199 euro, maar in werkelijkheid blijkt deze televisie al maanden voor de lagere prijs te koop te staan.

 
Lid sinds
12 oktober 2016
Berichten
2.858
En toch....... Het is natuurlijk irritant (...) naar muziek maken :okdan:

Mooi om te lezen dat je niet van plan bent om het je echt aan te trekken, het is inderdaad niks persoonlijks. Maar toch, het gaat om jouw geld en het deugt gewoon niet hoe dit bedrijf ermee omgaat. Daar mag je best iets van vinden.

Als een bedrijf moeilijk doet over een ondeugdelijk product, of slechte service geeft, ik laat ze altijd weten: "met het geld dat je hebt gekregen van mij is niks mis!", dan verwacht ik ook een product en service waar niks mis mee is...
 

krautrock1958

Ouwe rot
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
3.975
Locatie
wormerveer
Als een bedrijf moeilijk doet over een ondeugdelijk product, of slechte service geeft, ik laat ze altijd weten: "met het geld dat je hebt gekregen van mij is niks mis!", dan verwacht ik ook een product en service waar niks mis mee is...
Da's natuurlijk zo en als een bedrijf een fout(je) maakt vind ik het geen probleem en zeker als een bedrijf snel en adequaat reageert en fouten probeert te herstellen, zolang ze hun best doen van hun kant dan
maak ik geen ruzie met ze.
Maar zodra een bedrijf zoals in dit geval Bax mij gewoon een slechte service geeft door steeds zaken te veranderen en vooral ontkent, liegt, niet reageert en dat soort dingen dan ga ik over de rooie en daarom koop ik er niets meer, en ik ben niet de enigste.
Gelukkig zijn er wel wat mensen op het forum die nog geen problemen hebben gehad met Bax en hopen voor ze dat dit niet gebeurd maar Bax is de afgelopen jaren achteruit gegaan.
 

zvezda42

Stamgast
Lid sinds
16 augustus 2009
Berichten
101
Locatie
Het oosten des lands
Gelukkig zijn er wel wat mensen op het forum die nog geen problemen hebben gehad met Bax en hopen voor ze dat dit niet gebeurd maar Bax is de afgelopen jaren achteruit gegaan.
Misschien komt het doordat ik in een fysieke Bax winkel shop bestel (email), en daar bij het ophalen v/d spullen afreken.
 

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
3.779
Locatie
Primark City
Bax is 1 van de ketens die volgens de Consumentenbond 'misleidende aanbiedingen' met 'nepkortingen' heeft:




Sneaky natuurlijk.. maar dit is toch wat winkels al jaaaaaaaren doen? Een paar sigaretten minder in je pakje en dan de prijs gelijk houden zodat je dat niet merkt. Of een paar gram van je ontbijtkoek afhalen.. etc. Het gaat om geld verdienen en ze naaien je als klant. Gewoon goed opletten..

Mensen moeten gewoon meer onderzoek doen voordat ze iets kopen. Kijk wat langer rond en vergelijk de prijzen.. Onthou wat dingen kosten zodat aanbiedingen opvallen.. Als Mediamarkt 'Aanbieding!!!' schreeuwt geloof dit dan niet direct. Ondezoek en dubbelcheck, en dan pas aanschaffen..
En aanbiedingen zijn leuk maar het gaat ook om service en verleden van zo'n bedrijf.. Ik zoek altijd standaard op "bedrijfsnaam + klacht" en kijk dan wat er aan resultaten zijn...
 
Laatst gewijzigd:

BlackEyed

Geschoren lid
Lid sinds
19 Maart 2005
Berichten
1.068
bol.com heeft een scherp geprijsde MacBook Air. 10 cent korting!
 

Attachments

  • Screenshot 2021-06-12 16.47.19.png
    Screenshot 2021-06-12 16.47.19.png
    358,3 KB · Bekeken: 9
  • Screenshot 2021-06-12 16.46.24.png
    Screenshot 2021-06-12 16.46.24.png
    314,7 KB · Bekeken: 9

Nap

XVintage lid
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
10.271
Locatie
Den Bosch
Sneaky natuurlijk.. maar dit is toch wat winkels al jaaaaaaaren doen?
Zeker, maar volgens dat artikel dus schijnbaar steeds minder. Prijzen vergelijken doe ik sowieso bijna altijd, tenzij ik echt iets per se op een bepaald moment moet hebben en ik geen tijd/zin heb om te wachten op een pakketje.
 
Top