Mp3 -> Mt9?

Kraan

Ouwe rot
Lid sinds
11 april 2004
Berichten
1.950
Locatie
Zwolle
MT9?


Ik zie er geen toekomst in. Als muzikant lijkt het me niets (het is gvd. mijn muziek, dus ook mijn mix, en wat een gedoe!), en de meeste consumenten geven de voorkeur aan gemak uber alles (Zie: LP->CD->MP3->Streaming).

Wat jullie?
 
Voor karaoke-doeleinden op zich wel handig en voor artiesten die graag meebleren op orkestbanden ook wel leuk.
 
Voor de karaoke-landen is dit inderdaad een leuk concept. Ik zie de hele muziekindustrie zich helaas wel niet aanpassen aan deze nieuwe 'standaard'. Inderdaad te veel moeite en te veel werk om elke song op die wijze aan te leveren.

Ik zie het mezelf in ieder geval niet meteen gebruiken, luister nog steeds liever naar een nummer op de manier waarop het bedoeld is...compleet! En dat is niet uit gemakzucht.
 
Is dit niet zoiets als de ouderwetse 8-track vroeger?
(Die volgens mij totaal geflopt is).

Voor de rest ben ik het met menigeen hier eens. Leuk voor karaoke doeleinden. Niet als serieuze geluidsdrager voor het verspreiden van muziek.
 
Is dit niet zoiets als de ouderwetse 8-track vroeger?
(Die volgens mij totaal geflopt is).

In die Amerikaanse films zag je toch vaak mensen zo'n dikke 8-track cassette in de auto gebruiken?
 
In die Amerikaanse films zag je toch vaak mensen zo'n dikke 8-track cassette in de auto gebruiken?

Haha ja klopt. Zelfs in Married with children had Al Bundy er ook eentje. Hij was er zelf trots op, maar eigenlijk was het toen al iets om je voor te schamen! *D
 
Pff, wat een onzin.. Een productie/mixage is toch een wezenlijk deel van het geheel, en laat je toch niet aan de gebruiker over? Laat die Koreanen lekker hun Karaoke-songs nabouwen met General MIDI, en laat de muziek met rust.

What's next? Rauwe, onbewerkte takes direct vanuit de studio? "Zo kunt U bepalen wat de mooiste zanglijn is!!!"

Nog even en we krijgen gewoon een sample CD zodat we onze eigen nieuwe CD van U2 in elkaar kunnen zetten.

Enige voordeel is inderdaad het maken van remixen, maargoed, als dat zó makkelijk wordt.... Vind het juist leuk om daarmee te prutsen, en na dagen zoeken éindelijk die ene acapella te vinden waar je naar zocht :okdan:
 
What's next? Rauwe, onbewerkte takes direct vanuit de studio? "Zo kunt U bepalen wat de mooiste zanglijn is!!!"


What's next? Nou, ik vrees dat mensen op een gegeven moment zulke krachtige computers krijgen en dat goede geluidskaarten zo goedkoop worden dat iedereen zelf maar muziek op zijn of haar computer gaat maken.

Stel je voor zeg....

*D
 
Back
Top