Euphonix System MC

000002504go1.jpg



Main Features

The MC is packed with powerful professional features.

Dual trackballs (which can be switched for mouse operation) each with a control ring. One Trackball can also be converted into a Jog-Shuttle wheel.
Standard full-sized qwerty keyboard with numeric keypad (which can be changed for a user preferable keyboard)
56 programmable SmartSwitches each with an integral LCD display to show their function
9 Soft Knobs for processor and plug-in control
4 faders (optionally dual joystick panners)
6 Strip Control buttons associated with the faders
4 buttons for selecting multiple workstations
High-res touchscreen for setup and control
Surround monitoring including monitor matrix, speaker controls, solo and talkback mic
Extensive connectivity including 1/4” footswitch jack, headphone thru jack, touchscreen VGA out, standard keyboard and mouse ports, USB port, serial port and Ethernet.
The MC connects to a host workstation computer, running an MC driver, via Ethernet. In its simplest form the workstation sees the MC as a normal keyboard and trackball.

Most importantly the MC recognizes the active application – the one up front – and configures all its control to match the application whenever the user switches applications.

as. do & vrij zal deze unit plus geshowed worden bij Helios als je aanwezig wilt zijn moet je er ff naar bellen voor een afspraak

video www.euphonix.com/video/system_5-mc_mc_profiles/fernand_bos_8.htm


de prijs niet schrikken 17.500,- ex btw (met 4 faders expansions en standaard ong. 60.000,- ex. btw)
 
Laatst gewijzigd:
Was me dat toch nog ff schrikken... Maar ja het is niet voor niets een Euphonix (en dus geen Behringer) hé...
 
allemachtig wat een lelijk ding, 't lijkt wel één of ander stuk speelgoed

-C-
 
voor dat geld heb je ook wel een paar trackball's en een mega ultra super dikke pc/mac en een zooi(goede kwaliteit) midi controllers en nog geld over voor wat leuk ander spul!
 
Origineel geplaatst door Ensemble
Zwaar overpiced en snobbyliedenapparaat!

volledig mee eens,
het zal best een hoop kunnen, maar 17 ruggen?
voor een aangeklede pc? (mac, whrvr...)
iig. een hoop meuk in een kastje.

ok, ik ben van den ouderwetschen schtempel...Fl. 40.000, klinkt meteen nóg meer overpriced ;)

Ik ben er (bijna) van overtuigd dat een OASYS nét zo veel kan, en dat is al een veel te duur apparaat...
en voor het overgebleven geld kun je nog een knappe pc kopen...hee, dan heb je ineens ook nog een 88toetsen klavier er bij...en zo kan ik (jullie ws. ook) nog wel even doorgaan.
 
Duur dat is het zeker maar het is dan ook vast bedoeld voor profesionals en niet een paar op de zolder klooien met synths en peecee hobbiisten :D
 
vet!... dus als ik intyp wat ik wil eten dan komt dat gewoon uit die zilveren doos?8o)
 
Ik zou zegggen ga naar euphonix.com en lees wat er allemaal onder de moterkap zit, touchscreens, drukbuttons met lcd displays eronder etc....
 
Back
Top