Kopen bij thomann.de

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Denk dat Bax met z'n geweldige prijzen en service wel één zeurende klant kan missen. 8o)
 
Ok na mijn slechte ervaring met bax shop, ( topic bax on line shop), wou ik eens iets bestellen. Ik had bij mijn bestelling aangevinkt voor bankbetaling. Ik had nog een vouchercode van 90euro. Blijkbaar was dit al teveel informatie voor de hersenloze persoon die mijn bestelling behandelde. Hoe dom kan je zijn, respectievelijk moest ik zonder code rond de 140euro betalen en met die code dus 50 euro. Krijg een mail om 90euro te betalen. Achterlijke imbiciel. Ik bedoel, hoe dom kun je zijn?? Er wordt enkel gevraagd het schermpje af te lezen en de klant een betalingsaanvraag te sturen. Blijkbaar is dit te moeilijk en moet ik weer tijd steken in mails sturen en extra wachttijd. Gadver Kutzooi.

Het topic gaat over thomann.de toch. Bestel iets daar joh, veel beter dan Feedback of Bax.
 
In je tekst vermeld je nergens Thomann, bazzie :-)

Verder snap ik je volledig, dat je zelf altijd meer werk hebt (extra mails, extra telefoontjes) door andermans domheid !
 
Laatst gewijzigd:
Zowel Thomann als Bax-shop zijn de beste online muziekwinkels voor de moment in mijn ogen. Beide snel geleverd, goede klantenservice en goedkope prijzen (Bax-shop de laatste tijd iets meer door bijv. hun % kortingen). Allebei een dikke aanrader!
 
Thomann is ook een prima winkel, als je met beide problemen hebt vraag ik me toch af of het niet aan jezelf ligt.

Iedereen laat wel eens een steekje vallen, winkels ook. Geen reden om te gaan zitten vloeken op SF.
 
Ik heb eens een bestelling geplaatst bij Thomann en er was iets mis met mijn kredietkaart. Gewoon een vriendelijk mailtje gekregen dat ze betaling niet konden doorvoeren maar dat ze wel mijn bestelling hadden opgestuurd en dat ik kon betalen door middel van overschrijving naar het buitenland. Gewoon superservice :okdan:
 
Ik heb goede ervaringen met zowel MusicStore, Thomann en Bax. Normaal kies ik gewoon de goedkoopste of waar ze het op voorraad hebben. Enige opmerking is dat MusicStore traag is met klantenservice via mail, je kunt ze beter bellen (ze hebben Nederlands sprekende operators).
 
Heb ook alleen maar goede ervaringen met Thomann gehad. Goeie klantenservice en ge kunt ook betalen bij het afleveren wat zeer handig is omdat het met men kaart nooit wil lukken :)
 
Met Thomann nooit problemen gehad. Ook nooit iets besteld trouwens.
 
Je zou voor minder :stupid. 2x baggerservice in 1 week en dit allemaal omdat het IQ van de personen waarmee ik te maken had nog lager ligt dan dan de gemiddelde mentale gehandicapte.

Het moet de goedkoopste zijn EN je verwacht Einstein aan de telefoon te krijgen? Natuurlijk niet, jij krijgt gewoon de meest kostenefficiente persoon aan de telefoon. Da's inclusief potentiele klanten verliezen agv niet helemaal optimale service. Ik weet niet wat voor (en of) werk je doet maar je baas zal ook wel gedacht hebben: "Nou, die maar dan".
 
Het moet de goedkoopste zijn EN je verwacht Einstein aan de telefoon te krijgen? Natuurlijk niet, jij krijgt gewoon de meest kostenefficiente persoon aan de telefoon. Da's inclusief potentiele klanten verliezen agv niet helemaal optimale service. Ik weet niet wat voor (en of) werk je doet maar je baas zal ook wel gedacht hebben: "Nou, die maar dan".
Geef mij 1 reden waarom je mij opeens persoonlijk beledigd? Zegt iig meer over jou dan mij. Ik deel enkel mijn ervaring en frustratie en jij voelt je goed genoeg om een persoonlijke aanval uit te voeren? Laag..
 
Toevallig gisteren bij Thomann besteld (inmiddels al meer dan 10 keer schat ik zo). Voor het eerste probleempje met betalen. Paypal afrekenen ging op de 1 of andere manier niet goed.
Paypal zag dat het fout ging maar kon ook niet verklaren waarom. Netjes gebeld door Thomann en op een andere manier kunnen betalen. Daarna order met spoed afgehandeld om deze alsnog zo snel mogelijk te versturen.

Dat vind ik ook service. Net zoals geen gezeik over garantie en de maand op zicht regeling waarin je zonder enig gedoe wat je hebt gekocht kunt terug sturen.

Gewoon prima!
 
Je komt nogal gefrustreerd over. Misschien moet je het effe op hun afreageren?
 
Geef mij 1 reden waarom je mij opeens persoonlijk beledigd? Zegt iig meer over jou dan mij. Ik deel enkel mijn ervaring en frustratie en jij voelt je goed genoeg om een persoonlijke aanval uit te voeren? Laag..

Nee, niets vermoedende servicecenter medewerkers hier te kakken zetten, dat is sportief.
 
Je zou voor minder :stupid. 2x baggerservice in 1 week en dit allemaal omdat het IQ van de personen waarmee ik te maken had nog lager ligt dan dan de gemiddelde mentale gehandicapte.

Ik heb niks dan prima ervaringen met bax.

Toppunt was dat ik een dj cd speler bestelde, ze via via nog een 2e hadden geregeld voor zelfs minder geld (terwijl die niet op de webshop stond, de eerste was al b-stock). Uiteindelijk bevielen ze niet, teruggestuurd, ander type gekregen, ook niet bevallen, teruggestuurd en geld teruggekregen.
 
Ik heb ooit eens een SE titan gekocht bij Thomann (was toen flink in de aanbieding). Ik kan me herinneren dat de metalen box waar de mic in zat helemaal was platgetrapt en zeer was beschadigd. Zal vast wel door de TNT post zijn gekomen. Thomann opgebeld en die wilden een foto toegemaild hebben. Spul teruggestuurd en kreeg netjes een nieuwe mic terug, geen enkele probleem voorderest. Het is inderdaad jammer dat het tijd kost en je erachteraan moet, maar desalniettemin uitstekende service. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. Tevens heb ik ook altijd goede ervaringen met Bax en Feedback, maar ook met Dijkman muziek in Amsterdam.
 
ergens afgelopen voorjaar een matched pair Oktava microfoons gekocht bij Thomann. Binnen een paar weken problemen met één van de mics. Gelijk de klantenservice gemaild met de vraag of ze een ander paar konden opsturen, maar nee, dat kon niet. Ze zouden me een verzendbericht sturen, dan kon ik ze opsturen en na ongeveer 3-4 weken zouden ze gerepareerd worden. Helaas heb ik nooit een verzendbericht ontvangen. Het is nu een paar maanden later en heb ze maar weer eens gemaild.

Wel vervelend, want ondertussen had ik wat klusjes en heb daar voor een paar keer een set microfoons moeten huren.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top