hakkuh op thunderdome

da goose

DaGooseMusic.nl
Lid sinds
16 september 2001
Berichten
1.914
Locatie
HI Ambacht
gaan er vanavond nog meer mensen mee hakken op thunderdome ??
Ik heb vandaag besloten toch maar wel heen te gaan...
Dus voor degene die heengaan, net zoveel plezier als mij toegewenst !!
Ik ben die gast met het gizwart geverfde haar en zwarte kleding en oranje gympen (le cocq, voor nikes heb ik geen geld)

:walker:
 
ach... dat ben ik gewend om op te vallen..
ben altijd vrij tegendraads... misscchien ga ik ook wel in mijn felrode superwijde pijpen ribbroek als discodude...
 
Re: hakkuh op thunderdome

Origineel geplaatst door da goose
gaan er vanavond nog meer mensen mee hakken op thunderdome ??

nope! vanavond naar de vissersboot van dexter! :biertje:
 
nee ik ook niet ik moet me jurassic park plak plaatjes collectie inventariseren
 
hakken niet echt we hebben al genoeg brand hout =0) :biertje:
 
zo !!

ik ben er klaar voor, heb me ionsdale en auusie aan, kop kaal, nikes aan en zak met paracetamol in me binnenzak..
Wens me zuukzes.. is me eerste thnderdome.. ik hoop dat ze nog wat van peaky pounder draaien (inside joke)
 
hey deceppti 41 jij heb dus niet genoeg brand hout, je mag best wel wat van mij hebben hoor =0)
 
Hee Da Goose,
Jij als man van de wereld geeft natuurlijk wel even een objectief en uitgebreid verslag van je "my first thunderdome"
Weten de thuisblijvers wat ze al dan niet gemist hebben
 
Ben net wakker na inderdaad een nachtje ouderwets beuken in de Rai. Voor mij blijven Gizmo en the Darkraver toch echt een klasse apart! Lekker freaken achter de wheels of steel en de hele zaal meekrijgen. Was weer eens leuk om mee te maken, maar echt niet elke week!

Ik vond het wel opvallend dat er behoorlijk veel "kids" (lees tot een jaar of 18 ) waren, had misschien meer oudere garde verwacht.
 
Laatst gewijzigd:
Ik had er ook wel heen gewild... alleen ik vind 40 euro veels te veel voor een Thunderdome...
ik weet nog dat Mysteryland duur was toen je 65 gulden voor een kaartje betaalde.
 
Origineel geplaatst door I-eye
Ben net wakker na inderdaad een nachtje ouderwets beuken in de Rai. Voor mij blijven Gizmo en the Darkraver toch echt een klasse apart! Lekker freaken achter de wheels of steel en de hele zaal meekrijgen. Was weer eens leuk om mee te maken, maar echt niet elke week!

Ik vond het wel opvallend dat er behoorlijk veel "kids" (lees tot een jaar of 18) waren, had misschien meer oudere garde verwacht.

De oude garde zat thuis.... zonder kaartje :frons:
 
Ik was de afgelopen weken wat oude CD'tjes aan het draaien ter voorbereiding, en ik merkte dat ik het veel lekkerder vond klinken met wat extra bas er in gedraaid (dat hoef je met nieuwe muziek niet te doen, klinkt niet op de een of andere manier).

Nou ik geloof dat er bij ID&T iemand tot dezelfde conclusie was gekomen. In de 1992-1997 hoorde ik vooraan bijna alleen maar bas, en wat voor een bas. Af en toe begon mijn borstkas mee te resoneren, dan weer mijn neusvleugels. Het was echt heel erg fysiek, nog nooit meegemaakt.

De sfeer was goed, het geluid was toch wat minder vond ik (ik hoor ook graag mid en hoge tonen), veel gerecyclede decorstukken van thunderdome '99 in de grote hal.

Ik was met de trein gegaan, en ik heb het al lang niet meer meegemaakt dat de trein zo vol zat met gabbers, echt mooi!
 
feestje was wel leuk... niet speciaal vond ik. de 92-97 was natuurlijk top, en idd je borstkas trilde gewoon mee, soms zo heftig dat je gewoon ff je adem in moest houden, oei !!
sfeer was wel rielexed, geen extreem rechts gevallen enzo... en tsja ze moeten de volgende keer ook maar een kids zaal doen met de party animals ofzo.
 
Back
Top