• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Midibox Seq V4 (met laatste core)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

binaural

Ouwe rot
Lid sinds
1 augustus 2002
Berichten
870
Locatie
Nijmegen
Voor ik begin: de onderstaande tekst heb ik schaamteloos gekopieerd van een bestaande advertentie alhier, in het kader van beter goed genomen dan slecht verzonnen. :halleluja voorganger!

Hierbij bied ik mijn Midibox SEQ V4 aan. Voor degene die er bekend mee zijn hoef ik er denk ik niet veel meer over te zeggen, voor degene die er iets minder mee bekend zijn: dit is de betaalbare Cirklon waarbij je niet drie jaar voor op de wachtrij hoeft te staan, maar net zoveel kan :-D

De Midibox is gebouwd door een ervaren mede-forumer en sinds juli 2015 in mijn bezit (ik ben eerste eigenaar). Ik heb besloten om toch op andere wijze te gaan sequencen, hoewel dit echt een unieke machine is. Sommige functies zal ik echt missen.

De maker van deze Midibox heeft aangeboden ondersteuning te bieden aan de koper van deze, mochten er wat vragen zijn of ooit een keer een onderdeeltje nodig zijn. Hier krijg je het emailadres van bij aankoop (JA er bestaan nog van die mensen <3).

Hier wat specificaties:

-MidiBox SEQv4 (ucapps)
-Netjes afgewerkte matzwarte lazercut case met inside:
-STM32F4 (nieuwste core module) met laatste software. Klaar voor de nieuwe SEQ V4+
-Black on White,(wide angle lcd displays).
-16 GB sd cardreader (intern)
-IIC midi module
-Midi I/O module.
Dus totaal 2X midi IN en 6X midi OUT.
-Alles netjes gebouwd volgens alle specs en netjes gesoldeerd door ervaren bouwer.

Uit te testen in Nijmegen onder het genot van een :biertje: of :koffie:. Foto's desgewenst ook beschikbaar. Verzenden heeft niet de voorkeur, er is geen custom made doos voor.

Pprijs: 550, Ik ben (voor nu :P) een tevreden man, dus inruil geen optie.
 
Er is net een nieuwe verkocht voor 700 euro (met net iets andere specs, m.n. meer midi poorten).

Deze mag voor 500 weg. Let wel: hij is nagenoeg nieuw, hij is door mij nieuw gekocht en heeft max 10 uur aangestaan.
 
Ik doe denk ik iets verkeerd. De bouwer van deze prachtige machines heeft weinig moeite ze te verkopen. Dit is ook nog eens een hele goede prijs, waar nog wel een stukkie over te praten valt. Ruil is wellicht ook bespreekbaar.
 
view
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top