Tr-909 Vergelijking

Ik begrijp je prima hoor, maar ik hou helemaal niet van superdeluxe trommelvlies scheurende bierglas exploderende kicks....het bierglas mag ook gewoon vergruisd worden 8)
 
je had die voeding helemaal moeten los koppelen voordat je het bruggetje verplaatste.
dan solderen, dan en 220 insteken en meten.

nu maar hopen dat je nog vidi midi kan triggeren, anders zie ik je nog een midi cv converter bouwen.

en vriend van me heefd ook problemen met de zijne, die werk alleen nog via midi.
en als de sequencer aan staat klink hij als een 2/4 machine.

jammer.
 
Ow.. voor de mensen die het nog wilden weten; de mijne is intussen alweer helemaal opgelapt door Boemtsjak en staat hier weer volop te denderen :D
 
uiteraard, leuk om te horen, weer een klasieker in leven.

hail the 909:halleluja

:walker:
 
Origineel geplaatst door richard2000
Das mooi, en klinkt ie nu lager dan voorheen of is het hetzelfde, en wat was er stuk gegaan?
Hij klinkt nu zoals ik zelf wil.. Er was eerst iets kapot in de voeding, dit is een tijd terug gefixt, en toen leefde hij weer, maar klonk de bassdrum enorm hoog qua toon, te hoog... Toen bleek er dus een weerstandje te zijn wat waarschijnlijk niet goed werkte o.i.d. en heeft Boemtsjak er een een nieuwe ingezet, met meteen een klein potmetertje eraan, zodat ik hem nu precies zo af kan stellen zoals ik zelf wil van binnenin.. Ik heb er geen gat in laten boren en een extra knopje aan de buitenkant gemaakt, dat zou vind ik toch wel zonde zijn.. Ik kan hem nu als ik hem hoger of lager wil dus heel simpel opendraaien en met een schroevendraaiertje het potmetertje verstellen 8) :)
 
Back
Top