Photon X49

photonX49_overview.jpg


Photon X49, 49 Key Velocity Sensitive USB/MIDI Keyboard Controller with AXYZ Dome.

meer info: Alesis
 
Code:
Photon X49
49 Key Velocity Sensitive USB/MIDI Keyboard Controller with AXYZ Dome

-Revolutionary AXYZ controller dome for control over plug-ins, software DAW’s and
-MIDI instruments in three-dimensions with the wave of your hand.
-60 assignable and immediately accessible, knobs, buttons, and switches including:
   *Ten silky smooth, high-resolution 360 degree endless knobs (three layers)
   *Nine 60mm faders
   *Ten backlit buttons
-Dedicated transport controls for remote control of your software/hardware DAW
-10-key keypad for direct access to parameters
-High contrast 2x16 line LCD display with dedicated encoder for fast setup
-Customizable template strips for software instruments and DAWs
-Backlit mod and pitch wheels that look downright cool
-Bundled with Steinberg Cubase LE software
-Multiple power options:
-USB bus power (uses low power so it won’t drain your laptop)
-4 “C”-size batteries
-External adapter (optional)
_Windows XP and Mac OSX ready
 
ik raak verdwaald in al de mogelijke keuzes voor een midikeyboard ... net als die mixers met firewire. NAMM is slecht voor je gearlust ... al m'n recente aankopen lijken wel achterhaald en dat op nog geen drie maand tijd :(
 
ik raak verdwaald in al de mogelijke keuzes voor een midikeyboard ... net als die mixers met firewire. NAMM is slecht voor je gearlust ... al m'n recente aankopen lijken wel achterhaald en dat op nog geen drie maand tijd


helemaal mee eens, naast de verschillende 'knoppen-controllers' van bijvoorbeeld behringer en evolution, bestaat er nu ook een woud aan midi-controllers mét keyboard, elk gemaakt voor hun software. Het is niet zozeer meer een keuze hoe de hardware er zelf uit ziet (sliders, rotary's, etc.), maar welke software je gebruikt
 
Ik moet zeggen dat alesis goed bezig is. Eindelijk weer een bedrijf dat produkten uitbrengt die betaalbaar zijn en ook nog eens aansluiten bij wensen van ons, de gebruiker.
 
Tsja, de X25 werd aangekondigd op 24/7/2004, maar ik heb hem nog nergens in NL gezien... Midi Amsterdam zou hem hebben maar ik kreeg laatst een mail van ze dat ze er nog niet zijn....

Weet iemand waar ik een Photon X25 kan zien/kopen?

Bestellen op een duitse website is niet zo mijn ding, ik wil hem sowieso eerst aanraken :)
 
En ik las (ik geloof op harmony central) dat de novation remote49 en 61 eindelijk shippen.

Maar die airsynth-achtige controller is wel tof...
 
Back
Top