Mac specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Allright, laat je niet afschepen, jouw bakkie valt vast onder de volle garante (en anders onder een ruimhartige coulanceregeling)
 
ik hoop het

het zou wel heel erg zuur zijn om 2200,- euro te hebben geinversteerd in een stukje crap

waar ik vooral benieuwd naar ben is wat zo doen als het niet te repareren is
zou ik dan een g4 krijgen of de nieuwe intel

die intel heeft geen firewire 800 waarom hebben ze dat gedaan???
 
Lijkt het maar zo of is Apple afscheid aan het nemen van Firewire?
Geeft alvast wel weer een verklaring waarom MOTU opeens kwam met een USB2 versie van de 828mkII.
(voor de windows mensen zullen ze het niet gedaan hebben, omdat windows-gebruikers voor MOTU 2e-rangs klanten lijken te zijn).
 
Origineel geplaatst door Hanz
Lijkt het maar zo of is Apple afscheid aan het nemen van Firewire?

Van de 800 versie, lijkt het. Die 400 zit er nog steeds op en wordt
volop ondersteund.
 
de nieuwe intel schijnt de zelfde problemen te ondergaan met echo loops

zat net op een forum waar al meer dan 700 mensen een post hadden geplaatst met de bug maar apple wil nog steeds geen duidelijkheid geven en verkopen ondertussen wel heel leuk een product wat niet goed werkt

:confused:

het is zoiezo handig om je te melden bij powerbookdefect.info

zij zijn namelijk een lijst aan het opmaken en willen die naar apple toesturen met de druk van pers etc erachter
steeds meer sites duiken op met topics hierover het zal dus niet lang meer duren voordat apple in actie komt
 
Heb m'n powerbook 1.5ghz/1.5gb ram 17 " te koop gezet...
Krijg ik dit mailtje??? Volgens mij een "ripper"


Greeting,
I saw your advert and i'm interested in buying your PowerBook G4/1500 17 for € 1700.00.And I'll be paying you hrough my Associate that is indebted to me in your country?If you are okay by this i will like you to forward me with your full information for the payment such as your full name that will be printed on the cheque, your full address where the check will be send to and also your full phone # ok,Dont worry about the shipment i have a reliable shipping company that will take care of the pick -up for me,anywhere in the world and my mode of payment is through EURO cheque Order Once the funds clears, And deducting the cost, can I trust you to send the rest of the amount to my shipper through western union money transfer so that he can come for the pick up ontime (i.e the Residue fund) to my shipper whom will take care of the pick up. Let me know as soon as possible, so that I can get in touch with my client.Thanks for your co-operation while anticipating your earliest response.
hoping to hear from you ASAP.
Best Regards,
Frank.
 
PB van mijn vader "ziet" zijn lower memory slot niet meer,
geheugen omwisselen mocht niet baten dus probleem op logic-board ver#*#$**!!!!!

Heb een topic opgestart op macOSX en wat blijkt we kunnen een partij oprichten.
Vind het een hele slecht zaak voor Apple, temeer omdat de oplossing weer een sigaar uit eigen
doos truc is.:r :r :r

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=42677&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
Origineel geplaatst door Cisco
Heb m'n powerbook 1.5ghz/1.5gb ram 17 " te koop gezet...
Krijg ik dit mailtje??? Volgens mij een "ripper"

Hij zet t dr nog net niet zelf bij, doe jezelf en lol en stuur ook een abuse naar zijn provider.:smeris:
 
@Cisco,

als je het verhaaltje leest lijkt het wel een hele nette meneer, maar.....je geld krijg je NOOIT!!

Maar daar is op dit forum al meer over geschreven.

@Mike,

Ik heb je verhaal gelezen op het osxforum, wat een ellende. De mijne doet het (nog??)
Ik hoop niet dat de mijne die symptomen gaat vertonen, mijn serie nummer is lager dan het serienummer van de verlengde garantie.


Simon
 
shit hee mike .. apple moet hier echt wat aan gaan doen .. dit gaat hun namelijk echt klanten kosten .. die garantie moet dus iid uitgebreidt worden .. succes !
 
Is idd behoorlijk klote.
Vervelende is dat Apple het euvel na behoorlijk touwtrekken (en div telefoontjes
op hoog niveau binnen apple *hoe komt u aan mijn nummer?*) eindelijk heeft opgeleverd dat ze het euvel erkennen.

Maarrrrrr, support bieden aan mensen die een serie nummer hebben die binnen
het garantietermijn ligt, dat is niets anders dan logisch, het probleem
ligt juist bij de hele grote groep waar de garantie van is verlopen en
dan zelf voor de kosten moeten opdraaien waar ze zelf dus niks aan kunnen doen.

Dit is geen goede reclame voor Apple en daarom moet het maar zoveel mogelijk
worden gezegd!!

Wordt vervolgd.
 
Origineel geplaatst door simple


@Mike,

Ik heb je verhaal gelezen op het osxforum, wat een ellende. De mijne doet het (nog??)
Ik hoop niet dat de mijne die symptomen gaat vertonen, mijn serie nummer is lager dan het serienummer van de verlengde garantie.


Simon

Je weet hoe ik ben: deze jongen kan slecht tegen onrecht, daar wordt ik dus heel strijdvaardig van.
Heb al met Apple Ierland (waar ik iemand ken) en met hoge bobos in Nederland gesproken.
Wat betreft producten en kwaliteit is er via de Europese regelwetgeving heel duidelijk heea vastgesteld
waar ook de firma Apple zich aan dient te houden.
Vind het jammer dat ik daar zelf het voortouw in moet nemen.
 
Ach Mike dat doen al die grote bedrijven, ze weten wel hoe de wetgeving in elkaar steekt alleen proberen ze het gewoon.

In het Nederlands burgelijk wetboek staat kort gezegd dat een artikel redelijkerwijs aan de verwachting van de consument moet voeldoen. Oftewel de fabrikant kan een jaar garantie geven maar het kan niet zo zijn dat de levensverwachting van bijv. een laptop maar1 jaar is, er zou iig sprake van coulance moeten zijn.

Het hele artikel staat beschreven onder burgelijk wetboek nr.7, titel 1, afdeling 2, artikel 17.
link

Aldus drs, Mr. Q :geslaagd:
 
Apple geeft toe dat er een probleem is met de laatste generatie van de PowerBook (nov '05 ; dual layer DVD-R) :

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302978

When you are running two or more audio applications on your PowerBook G4 (15-inch Double-Layer SD) or PowerBook G4 (17-inch Double-Layer SD), the audio may intermittently stutter, echo, or skip backwards. This can happen even if one audio application isn't playing or you have the sound muted in the application (such as when playing a game).

This can involve any application that uses audio, such as QuickTime, iTunes, iDVD, and many third-party applications like games and audio applications.

To avoid this, run only one audio application at a time. If it looks like you only have one audio application running but the sound is still skipping or stuttering, check for hidden login items or startup items.

This document will be updated as more information becomes available.
 
Origineel geplaatst door David
Apple geeft toe dat er een probleem is met de laatste generatie van de PowerBook (nov '05 ; dual layer DVD-R) :

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302978

When you are running two or more audio applications on your PowerBook G4 (15-inch Double-Layer SD) or PowerBook G4 (17-inch Double-Layer SD), the audio may intermittently stutter, echo, or skip backwards. This can happen even if one audio application isn't playing or you have the sound muted in the application (such as when playing a game).

This can involve any application that uses audio, such as QuickTime, iTunes, iDVD, and many third-party applications like games and audio applications.

To avoid this, run only one audio application at a time. If it looks like you only have one audio application running but the sound is still skipping or stuttering, check for hidden login items or startup items.

This document will be updated as more information becomes available.

dit bericht van apple slaat natuurlijk helemaal nergens op
alles wat ze aangeven is al geprobeerd en nog blijft iedereen dezelfde problemen houden

zoiezo waar slaat het op dat je maar 1 ding aan mag hebben staan we kopen zon duur ding toch juist de power die erin zit :confused:
 
ik heb deze mail gekregen van powerbookdefect.info






Hello and thank you for signing up on our list at PowerBookDefect.info!

We would like you to take part in a massive ACTION. We want YOU to CALL APPLE on the subject between Monday (Jan 30th) and Friday next week, at least once during the period.
Too many users have mentioned that they do call Apple and are unfortunately being treated by Apple as if this issue does not EXIST!

WE KNOW FOR A FACT that calling Apple will raise the priority on our issue, so PLEASE WE NEED YOUR HELP! WE NEED YOU TO PARTICIPATE!

CALLING APPLE WILL MAKE A CHANGE!

Thank you.

Best regards,
PowerBookDefect.info

meer dan 700 mensen wereldwijd doen hier zoeizo aan mee dus heb je dit probleem pak die telefoon en bel
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top