Mac specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door MadR
En ja ze stoppen ze bij apple met het updaten van g5 programma's maar dat is nog niet vanaf volgende week ofzow .. logic 8 wordt bijv alleen macintel ...

Logic Pro 8 & Express8 worden wellicht "universal binaries", dus zowel voor PowerPC G4/G5 als native voor MacIntel.
't Zou me niet verwonderen dat ze in maart Logic 8 uitbrengen...

http://www.apple.com/universal/
 
Update:
 

Attachments

  • osx.jpg
    osx.jpg
    100,4 KB · Bekeken: 60
Origineel geplaatst door David
Logic Pro 8 & Express8 worden wellicht "universal binaries", dus zowel voor PowerPC G4/G5 als native voor MacIntel.
't Zou me niet verwonderen dat ze in maart Logic 8 uitbrengen...

http://www.apple.com/universal/

Dat zou lekker zijn?! :)
 
Ik ben zo benieuwd naar de kwaliteit benchmarks, kan er gewoon niet op wachten.
Ik hoop namelijk echt dat het nieuwe beestje veel power heeft zodat ik hem niet kan laten liggen.

OSX blijft nl. wel lekker..of had ik dat al gezegd:)
 
FYI

http://tweakers.net/nieuws/40722

Dus wel jammer dat je zo'n 32 bits tussenfase krijgt.
Niet dat het zoveel uitmaakt qua performance.
Maar als je veel met softies werkt kan het wel een paar % schelen.
 
2 30" schermen naast elkaar .. dat is marketing waar ik wel voor val hoor ..
en als die multi core en multi processor trend zich doorzet krijgen we alleen maar heftigere machines ..

bring it on ! :duivels:
 
Origineel geplaatst door dextah
Ik ben nu met een track bezig en daar heb ik Atmosphere, Battery, Altiverb en Mictrotonic een
TC native compressor die gesidechained wordt en .. een midigater + 5 audiotracks .. lopen en de cpu meter in SX staat ongeveer op 30%.
Toch best redelijk ?
Ik heb een heel suf proggie dat shadow killer heet . Die zet die grafische fx uit . Scheelt best wel cpu .
Ik heb OSX geoptimized voor audio . Alleen ben ik jammer genoeg die instructies kwijt .
Als iemand die toevallig heeft . Optimizing OSX for audio heet het .... mwa waarschijnlijk niet meer nodig straks .. 4 tot 5 x sneller 8D
das nog best oke voor een 500 mhz en bij een macintel moet je helemaal die fx uitzetten .. en vergeet niet 4 keer tot 5 keer sneller t.o.v. de SNELSTE powerbook .. het verschil met een 500mhz moet dan bijna in lichtjaren te meten zijn .. 8D

zal dat progje eens tjekken .. wil namelijk wel een 900 mhz powerbook kopen zodra die mac pro's ingeburgerd zijn .. niks beats a laptop ... maar eerst moet die motu traveller (ook 15" :luv: ) eens binnenkomen

( p.s. iemand al die waterkoeling van de quad gezien ? das pas geil .. wat die beunhazen met pc's doen doet apple profi .. erg nice ! )
 
Origineel geplaatst door mikemix
Yups, me too.
Wanneer istie leverbaar?
Cis, wanneer heb jij de jouwe?

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie rond 15 februari leverbaar is
 
Het is wel gaaf hoor die nieuwe intel macs, maar ik wacht toch liever effe totdat ik weet dat Logic gewoon stabiel (of iig de bevestiging via forums krijg) draait op de deze intelmacs.
Ik hou er meestal niet zo van om een betatester te zijn (alhoewel ik dat met die minimax en spectralis ook eigenlijk al ben maar goed).

Logic draait nu tenminste superstabiel (dwz geen crashes etc) en dat wil ik nu even zo houden eigenlijk.

En een Imac zie ik oook niet zitten, ik wil zon grote zilveren bak en niet een monitor/pc ineen. Ik heb nl al een paar leuke schermpjes ;P
 
Ik houd de SoS wel in de gaten, die hebben gedegen paragrafen waarin de de ontwikkelingen goed beschreven worden. Zonder defecten wordt 2007 voor mij het jaar voor een nieuwe doos, dus de techiek heeft voor mij een jaar de tijd om te setellen.
 
MadR> thanx, idd het blijft klote met technologische producten. Alles wat je vandaag koopt is morgen geen zak meer waard of achterhaald. En soms heb je er ook profijt van. Ik heb bijv. een Dx-200 voor 150,- nieuw, terwijl op de doos nog 650 stond!

En we hebben btw geen PowerMax dual, helaas kunnen we het weerbericht zelf nog niet uitrekenen :D
We hebben een iMac G5 1,9GHz. Instappertje dus, maar wat een wereldbak na de G3-600. En een wereldbak blijft het nog wel even.
 
Origineel geplaatst door gijs
MadR> thanx, idd het blijft klote met technologische producten. Alles wat je vandaag koopt is morgen geen zak meer waard of achterhaald. En soms heb je er ook profijt van. Ik heb bijv. een Dx-200 voor 150,- nieuw, terwijl op de doos nog 650 stond!

En we hebben btw geen PowerMax dual, helaas kunnen we het weerbericht zelf nog niet uitrekenen :D
We hebben een iMac G5 1,9GHz. Instappertje dus, maar wat een wereldbak na de G3-600. En een wereldbak blijft het nog wel even.
oh das erg nice .. heb ook nog een dx200 op me lijstje staan maar voor 150 euro ben ik ze nog niet tegengekomen ..
En met die 1.9 moet je idd nog een tijd voort kunnen .. en het is idd die technische vooruitgang
Ooit kocht ik nog een apple lc475 voor 3000 gulden ! en die komen ze tegenwoordig nog geeneens gratis meer ophalen ..

trouwens me motu traveler is binnen maar ik kan de firmware niet updaten vanwege een of andere vaag iets .. zal wel te maken hebben met dat tiger net geupgrade is naar 10.4.4 .. heb maar een mailtje gestuurd naar motu .. autodesk 2 crashed ook hard als ik de demosong laad en probeer af te spelen ..

naja kan iig recorden .. nu eens kijken hoe me goedkope bongo's klinken als ik ze opneem .. :D

edit: pfff blijkt ie die update nu opeens op me desktop geflikkert te hebben .. pff had ook van de hasj en het bier moet afblijven gisteren .. hehehe
 
Origineel geplaatst door Cisco
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie rond 15 februari leverbaar is

Das te doen, al zou ik een slag om de arm houden zeg ik uit ervaring.
 
Origineel geplaatst door mikemix
Das te doen, al zou ik een slag om de arm houden zeg ik uit ervaring.

het zou misschien iets later kunnen worden, of iets eerder... maakt niet veel uit.
powerbooks worden op het moment wel massaal te koop gezet! echt niet normaal?!
wil mijn 1.5ghz 17 inch 1.5gb eigenlijk ook wel verkopen, maar volgens mij krijg je er op het moment geen ruk meer voor?! Ach ja! dat zal je altijd wel houden met computers?! :)

btw m'n 2000e post! :halleluja
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top