stoter - Voordat ik het wist

Te gekke geluiden.
Heerlijk evoluerend over tijd. Zowel de track als de afzonderlijke onderdelen.

Melodie begint moeilijk en druk, maar net als begin te denken dat t misschien wel erg veel word veranderen de geluiden meer en meer richting chip achtige sounds waar ik persoonlijk enorm goed op ga. Precies goed wat mij betreft, het werd nooit vervelend.

En dan is het ineens rustig... en mis ik het geheel... gelukkig komt het dan toch in ene allemaal weer terug. Inclusief chip geluiden die ineens wat meer amiga achtig karakter krijgen (in t begin beetje nes achtig).

Ik vond het heel goed. Heb er geen kritiek van mij. Wat mij betreft een prachtige inzending.

Als ik dan toch iets moet zeggen, dan zou ik benieuwd zijn hoe hij geworden was als er ook (meer) drums in hadden gezeten.
 
Mooie plucky synth sounds en bas en opbouw, dacht dat 'ie klaar was rond 3:15 maar dan komt er nog veel moois voorbij, wel gedurfd met die overstuurde lfo's. Echt een synthforum track.
 
Briljante opbouw, gave polyritmes en geweldige sounddesign keuzes. Vooral in het 2e deel wordt het een brei van verschillende ritmes, die elkaar nooit in de weg zitten en die het menselijke brein -ondanks de hoge moeilijkheidsgraad- alsnog makkelijk kan absorberen, waardoor het prettig weg luistert en het mij in ieder geval nog een paar extra luisterbeurten gunt.
 
Leuk dat die plukky sounds van spelcomputer achtige uitvoering zijn! Vind alleen jammer dat het niet zo helder doorkomt op mijn systeem. Want de sounds hoor ik graag! Creatief ben benieuwd naar komend audio van je
 
Soort Metal band afgespeeld op een C64.
Zo voor het eerst komt hij goed binnen.
Heeeeel origineel
 
Toffe track, erg uniek!
 
Afgelopen jaar lijkt mij het jaar van het experiment voor jou niet? Volgens mij wel veel verschillende stijlen gehoord in ieder geval. Veel creativiteit en expressie in dit nummer, die mij aan veel ander werk doet denken, maar ook weer helemaal niet, en dan toch heel uniek is, vreemd hoe dat soms werkt. Gaaf hoe je die chiptune sound weet te combineren met de rest, dat werkt verassend goed. Opbouw in deze track (zeker die transponaties) verdient ook punten!
 
al meer gezegd, uitstekende opbouw: climax - rust - 'en daar gaan we weer' - fade out. jammer een beetje van dat de 2e keer climax dezelfde indruk geeft als het eerst stuk (wel met lichte variatie). mooie fade out. al met al best wel origineel en muzikaal.
 
Back
Top