Magneteyez - Just Music

magneteyez

Logical Social Disorder
Lid sinds
30 oktober 2003
Berichten
1.058
Locatie
helmond
Lang getwijfeld om mee te doen, niet in de laatste plaats door de hoge kwaliteit van inzendingen elk jaar. Voelt toch een beetje als in m'n nakie het podium op gaan.
Ik ben best tevreden over deze track, maar ben ook benieuwd wat jullie er van vinden. Goede feedback is altijd meegenomen,
 
Deze track zou zeker in m’n slow beat dj map zitten! Gefeliciteerd
 
Leuk trackje, klinkt best 'vers uit de machine' en wellicht daarom wat scherp maar best lekker scherp, verder prima beat en sounds.
 
Een aparte sfeer met de swoops, blieps, vocal FX, etc. Twee kleine opmerkinkjes: de "basdrone" die er in het begin in zit en af en toe opnieuw aangeroepen wordt, werkt wat storend. En de kick vervormt een beetje teveel van het goede wat mij betreft.

Maar voor het overige weinig op aan te merken :okdan:

:doei:
 
Cool die vibe die erin komt op 0:57, ik ging er vanzelf bewegen 8)
Mooi ruw neergezet. Sounds selectie kan ik wel waarderen. Met n stukje mixing zou je het naar n nog hoger niveau tillen.

Cheers,
Paul
 
mooie geluidscollage op een ietwat te aanwezige beat. maar alle geluiden passen goed bijelkaar, da's knap. en de titel klopt: 'just music', want ik bespeur niet een bepaalde 'bedoeling'.
 
Ik sluit mij aan bij het commentaar van bijlevel. En het heeft toch ook wel weer iets intrigerends.
 
Coole details right from the start, daar hou ik wel van. Vette beat ook, lekkere ingetogen 808 stuff (kick wel net wat te luid), maar door de aankleding met alle details blijft het interessant!
 
Ik vind dit ook best goed te doen hoor.
Lekkere geluidjes. De drums zitten er idd luid in. Maar ik ga niet zeggen 'te' hard. Voelt voor mij bij deze track als een stijl keuze en niet per se als een fout of slordigheidje.
Het stoorde me niet, en het zou me wellicht ook niet zijn opgevallen als ik de rest van t commentaar niet had gelezen.
Zal ook wel beetje afhankelijk zijn van het afspeelsysteem.

De minimalistische aard maakt het voor mij geen persoonlijke favoriet verder, maar het klinkt allemaal goed naar mijn mening.
👍
 
Klinkt goed hoor!
Ik weet niet goed waar het uiteindelijk heen ging, maar het was een leuke reis in ieder geval!
 
Knap gemaakt! klinkt ook prima! Er mag wat mij betreft wel iets meer creativiteit in verwerkt worden.
 
Dank allemaal voor de mooie woorden en de tips. Ga zeker nog eens kijken naar de mix, daar is zeker nog wel verbetering mogelijk.
 
Back
Top