Wooferfood.. (tracks met lage bassen!!)

Over bassen besproken...
Begin jaren '90 was het heel populair om big, bigger, en extreem...
speakers in den auto te pleuren...
Ongeveer 15.000 euro/gulden en je kon stuiteren over de snelweg!!

'Was dat nou de politie daarnet?'
WAAAAT?:D:smeris:

Ja.. hoedenplank alleen was niet genoeg..

maar serieus.. dat filmpje :dubbel:.. 5 miljoen trillingen?? uitzonderlijk veel vibraties.. :D
 
Ja.. hoedenplank alleen was niet genoeg..

maar serieus.. dat filmpje :dubbel:.. 5 miljoen trillingen?? uitzonderlijk veel vibraties.. :D
Nope, bij mij was het binnendeuren, zetels, achhterbank, middenconsole enz...eruit en hele weekends dag/nacht ermee bezig geweest, om zondags op meetings te staan
 
Beniewd of deze track ook je woofer drempel haalt, of moet ik toch nog lager gaan? :P

Discussie 'Undercurrent'
Undercurrent
Ik heb de jouwe ook met plezier beluisterd.. goeie mix!!! En laag was zeker lekker!! :mega: kick zit ook redelijk laag dacht ik.. :mega:
Maar is echt leuk om zoveel kadootjes te krijgen ineen.. :)
 
Ik heb de jouwe ook met plezier beluisterd.. goeie mix!!! En laag was zeker lekker!! :mega: kick zit ook redelijk laag dacht ik.. :mega:
Maar is echt leuk om zoveel kadootjes te krijgen ineen.. :)
Thnx, heb zelf nog genoeg twijfels over de mix, maar eerst maar eens wat afstand nemen en later nog eens proberen ;)
 
Thnx, heb zelf nog genoeg twijfels over de mix, maar eerst maar eens wat afstand nemen en later nog eens proberen ;)
Ik denk ook dat die mix van Roonan iets te diep zit om goed te vertalen op een gemiddelde studiomonitor. Er zit een lagere sinus sub in die afentoe voorbij komt.. super lekker als je systeem dat weergeeft.. Maar voor de veiligheid kun je beter wat hoger zitten..
Jouw mix is zeker goed gemixt in het laag en qua hoeveelheid. :mega:

In de track Heartbeat Hero zat dacht ik een extreem lage frequentie aan het eind van de kick staart.. heel fijn.. dat is een leuke bonus.. maar die kick is ook weer punchy dus komt er altijd goed uit.. Dat is ook een manier van veilig mixen misschien..
Die van NicoNoise zitten ook wat fijne sub verassingen aan het eind.. heel fijn..

Las het net ook al iemand benoemen dat de kwalitieit echt hoog is.. en dat is zeker zo.. :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
De wielen voor de subs zijn eindelijk geleverd en gisteren heb ik ze dus in mijn bus kunnen rollen voor een feestje ergens.. :mega: De jarige werd 21. En ondanks dat de oudere generatie ook aanwezig was mocht het flink los met hakkuh-beuk muziek en andere BOOM trackjes..:D Ik werd even compleet weg geblazen bij de passage hieronder.. Bizar... :dj:

 
Laatst gewijzigd:
Back
Top