Fix de mix

@rvanommen welke vind jij of een ander beter overkomen? Als ik even mag inhaken? Verder wil ik het over jou track hebben maar dit is even voor mijn analyse naar jou toe.




Althans, pak ik ook nog effe leermomentje mee :D
 
@rvanommen welke vind jij of een ander beter overkomen? Als ik even mag inhaken? Verder wil ik het over jou track hebben maar dit is even voor mijn analyse naar jou toe.

Bekijk bijlage 3844423
Bekijk bijlage 3844424

Althans, pak ik ook nog effe leermomentje mee :D
Ik ben even niet in de gelegenheid om te luisteren (behalve mosschien even vluchtig op een mobiele telefoon :D). Maar zal vanavond even luisteren :)
 
@rvanommen welke vind jij of een ander beter overkomen? Als ik even mag inhaken? Verder wil ik het over jou track hebben maar dit is even voor mijn analyse naar jou toe.

Althans, pak ik ook nog effe leermomentje mee :D
Ik vind versie 1 denk ik wat beter, die komt wat ruimer over? wel vind ik ze denk ik allebei wel erg luid opgenomen en beetje distorted klinken (limiter heel ver gepushed?), kan een keuze zijn, maar ik hou persoonlijk van iets cleanere sound. verder klinken ze wel allebei wat frisser dan mn eigen mixes. wellicht doordat je beter de geluiden uitgezocht hebt? meer balans tussen de geluiden in het frequentie spectrum. ik ben te onervaren om er echtt iets inhoudelijks over te zeggen denk ik :D
 
Ik heb beide genormaliseerd tot -0,1 geloof ik :halleluja Nee moet je nooit doen maar wilde effe hard. Oh wacht shit had aantekeningen moeten maken..was effe afgeleid vandaag..
Dank voor luisteren ik ga even een weloverwogen totaal onwetenschappelijk antwoord samenstellen.
 
yo...ik had je track tijdje terug ge-remasterd....en daarna vergeten teposten:D
hier is is dan alsnog...:doei:
 

Attachments

  • master final.mp3
    10,8 MB
yo...ik had je track tijdje terug ge-remasterd....en daarna vergeten teposten:D
hier is is dan alsnog...:doei:
lekker wat je ermee gedaan hebt. klinkt 'voller'? ik zit op mn werk met een bluetooth speaker en veel achtergrond herrie, maar hij doet het goed hoor.
Ben benieuw hoe ie straks thuis klinkt als ik hem in wat meer detail kan vergelijken met mn eigen pogingen.
bedankt!
 
Back
Top