Rubbah - W8 4iT

Ik vind 'm vet, lekkere sounds en ritmes, gaaf gedaan hoor, bleef me boeien tot het eind. :okdan:
Normaal zou ik zeggen, de opbouw kan sneller met die late beat erin, maar het werkte hier wel.
 
Wat een goede track zeg!
Intrigerende ritmes, mooie arp/sequence die af en toe transponeert en moduleert, mooie synthsounds er overheen, mooi einde ook, hier zit een hoop aandacht in.
Fijn arrangement, prima mix en balans, mooi hoor!
 
Heel fijn als die kick er uiteindelijk in komt, fijne drive! Het "vuige"gedeelte vind ik wel het leukste maar het eerste stuk is ook knap gemaakt.
 
Hele mooie track, vette sounds! Misschien moet ik mijn analog keys ook maar weer eens serieus erbij pakken. Kan me voorstellen dat het met de drums nog wat beter gemixt kan worden, maar klinkt nu in ieder geval al heerlijk ruimteijk :)
 
Dikke productie, toffe ritmes, mooie opbouw. Als ik ergens over moet zeuren is het dat 'klang'/arpgeluid dat de hele tijd door blijft lopen, die gaat op een gegeven moment toch wel een beetje in mijn irritatiezone zitten. Bouwt mooi op naar een toffe afsluiting, de track had voor mij wel iets korter gemogen maar dat is een keuze. Enfin, mooie track!
 
Lekker binnen dringen, daar is ons hele mannelijke bestaan op gebaseerd 🤣

Thanks & cheers!
 
Prima plaatje rubbah :okdan:. Neem me lekker mee van begin tot eind. Fijne opbouw, mooie ontwikkelingen, mooie sounds en soms heerlijke akkoorden op een goeie plek. Niks op aan te merken.
 
heel fraai, rond 3min 20 stoor ik me wat aan t geluidje om vervolgens benieuwd te focussen op wat er gaat komen :)
rond 5 minuten hunker ik naar die 'piano nootjes' die niet meer komen.
6min geen nootjes

toe komen ze nog??
yes op 6min 24 :D
 
Nah, heb ik je toch tegen het einde nog ff blij gemaakt, of nie dan🤣🤣🤣

Als je het waagt om niet te stemmen hè?! Oehhh jonge 🤣🤣🤣🙏
 
Mooie sfeervolle groovem, heb met plezier geluisterd!
 
Nah, heb ik je toch tegen het einde nog ff blij gemaakt, of nie dan🤣🤣🤣

Als je het waagt om niet te stemmen hè?! Oehhh jonge 🤣🤣🤣🙏
10 mensen kregen geen stem... Dus hoe groot acht je de kans dat je comments enig verschil hebben gemaakt? *D
 
😍 Was niet heel serieus hoor ;)

Het interesseert me verder vrij weinig waar ik eindig 👊👊
 
Back
Top