SmartBits - Postcard from Nomansland

Ja, lekker, die synth filtersweeps met gitaar en die beats doen het lekker, super! :okdan:
 
Toffe track gemaakt Bart, zoals hierboven, dat stemmetje tussendoor vind ik ook niet zo geslaagd. Heb dat ook in mijn nummer gebruikt en achteraf een beetje spijt van.
Jammer dat je je eigen stem niet hebt verwerkt in het nummer. :okdan:
 
Duidelijke beschrijving hoe die trieste gebeurtenis tot inspiratie heeft geleid en fijn dat je nog wat bars van hem bij elkaar in deze track kon verwerken, mooie herinnering op deze manier.
Bijzonder dat je nu wat dialogen van anderen gebruikt want je hebt zelf al zo'n hele eigen (en goede) stem.
 
Toffe originele inzending, die distorted gitaar vind ik heel dik want ik hou ook wel van metal enzo 🤘 Interessante track met veel elementen die elkaar niet in de weg zitten. Die gitaar met delay loopt er soms een beetje naast, misschien had je die wat strakker kunnen trekken (audio quantize) als ik dan toch mijn criticus petje opzet. Een van de leukste die ik tot nu toe gehoord heb in elk geval. :okdan:
 
Hoppa, dat komt ff binnen zo :). Mooi eerbetoon en dikke track zo. Van mij had er wel ergens een mooie pad sound te ondersteuning bij gemogen, maargoed, ik ben dan ook meer van de pads dan van de gitaren ;)
 
Wat een mooi eerbetoon. Bijzonder verhaal, van de opnames. Prachtige titel.

Een dikke mono-synth, onderin, als (of samen met de) baslijn - daarmee zou de postcard nog wat meer een schop in de ballen kunnen geven.

Maar wauw, vette track hoor. Lekker.
 
o yeah, als ik een track opzet en ik draai m na 5 seconden luider snap je al hoe laat t is

en op 40 sec nog luider

ik ben er klaar voor, kom maar op

klank is vreemd van die raggende gitaar, lijkt me lo fi? ik zit ook niet in de studio te luisteren, maar heb de indruk dat t stereobeeld vreemd is, iets met fase?

nee stiefkids kom nog even niet thuis, ik wil dit beleven
wooot, 'not them' en dan is t gedaan?? Ik wil nog n herpak, een goot gitaar, wat is dit nu, me zo op mijn honger laten zitten :W
 
Origineel is het zeker. Tegelijk heb ik het idee dat ik zit te luisteren naar twee samples die telkens achter elkaar zijn geplakt. Ik weet dat er natuurlijk veel meer werk in je track zit. Die drums bijvoorbeeld zijn heerlijk. De vocals zijn op zich goed gevonden, maar passen in mijn optiek beter in een track die wat mysterieuzer is. Of gladder. Ik had gehoopt je eigen vocal terug te horen. Ik heb de metronoom er niet bij gehad, maar zitten er nou tempoisselingen in? Moeilijk te horen vanwege de harde contrasten.
 
Hola smart.
Mooie track.
Ik vind alleen op de gitaar teveel reverb.
Maar dat is mijn
Smaak hoor.
Groeten van andreos.
 
Ah na alle producerige producertracks is dit even een verademing :)
 
Back
Top