SanktPauli - Special

Echt super gemaakt, opmerking over de vocals sluit ik me bij aan. Dit kan zo op de radio.
 
Deze is ook zeer welkom in mijn oren, net duister genoeg
Verder echt profi shit allemaal :okdan:
 
Vind het knap dat je met gevonden vocals er een goede compositie van weet te maken.
Prima track, enigste wat me tegenstaat is dat ik de mix too much vind, te bombastisch in de drukkere gedeeltes. (kick, enz)
Misschien een kwestie van smaak maar voor een wat duistere track mag het wel iets ingetogener zijn wat mij betreft want zo pompeus staat mij wat tegen.
 
Deze klinkt echt af, petje af hoor! Professionele sound, zeer goeie mix. Vakmanschap pur sang.
 
Ik vind het een mooie productie, goed sound design en dikke mix. Maar het feit dat je stock vocals hebt gebruikt en daar het arrangement omheen hebt gebouwd vind ik jammer, zou liever iets origineels horen.
 
F*cking vette track, zou niet raar opkijken als dit op studio brussel voorbij zou komen. Sounds en sfeer passen goed bij de vocal, mooie sfeer en goed gemixt, mij maakt het niet zoveel uit waar die vandaan komt :)
 
Zo de knetter! Wat een dikke productie. Ik ben echt onder de indruk. Staat als een huis. Beste dat ik tot nu heb gehoord na ongeveer 40 tracks. Enige dingetje, de vocal wordt af en toe wordt naar de achtergrond gedrukt door de bombastische begeleiding. Rond 2:40 is een mooi voorbeeld. Daar gaan de strijkers naar mijn smaak iets te ver over de vocals heen. Maar dat is iets met spijkers en water.
 
Door de afwezigheid van @sKeLeTvM komt jouw werk nu volop in de picture te staan :okdan: (dit zegt héél veel over je kunde en creativiteit) ;).

Stem.

:doei:
ik mis m eigenlijk wel, ook zijn comment...
@sKeLeTvM

deze track kan zo op de radio (stu bru uiteraard) en ik wil m zelfs op de festivals horen. Ok, op die 2min20 geklets na misschien, dus ff n remixje doen die minder poppie is haha)
 
Mixtechnisch dik in orde, maar wel een beetje (te) formulematig for my liking.
 
Ik vind dit een tof nummer! Ben verre van een Top40 luisteraar, maar dit zou ik dan zeker wel afluisteren. Stem trekt me aan, alles erom heen is earcandy. En gelukkig geen irritante autotune of vocal FX. Goed gedaan!
 
Back
Top