H-Man - Modesto

Tja ... ik hoor veel leuke ideeën en zo maar de dance scene is niet echt aan mij besteedt. Maar ik voel wel dat het nummer met liefde en plezier gemaakt is en daar draait het toch bij onze hobby om, niet?

:doei:
 
Lekkere electric vibe heeft deze track. Zitten gave sounds in met fijne arp en rifjes. Goed gedaan hoor :okdan:
 
mooi swingend begin, maar dan komen er diverse geluiden overheen die onderling weinig samenhang hebben, bijna willekeurig (maar dat zal vast niet). al met al een wat onevenwichtige track. wel goed gemixed!
 
Niet echt m'n stijl maar wel een hypnotiserende track dit want ik werd toch meegenomen deze 7 minuten.
De sounds, arrangement en de mix zijn zo goed dat het een interessante reis was, genoeg spannende dingen in ieder geval.
 
Niet echt m'n stijl maar wel een hypnotiserende track dit want ik werd toch meegenomen deze 7 minuten.
De sounds, arrangement en de mix zijn zo goed dat het een interessante reis was, genoeg spannende dingen in ieder geval.
Dat is leuk om te horen :okdan:
 
Lekker hypnotiserend, misschien ietwat te lang om de spanningsboog goed vast te houden (dan had er misschien iets meer mogen gebeuren met afwisseling). Verder fijne electro-track!
 
ja, lekkere dansplaat met een paar goede ideeen erin kwa sounds en melodieen...
Ik vond er persoonlijk een beetje veel hoge 'klik'in te horen van een drum elementje dat op 30 seconden werd geintroduceert, niet zo lekker op mn hoofdtelefoon. ook de kick helemaal in t begin heeft best een venijnige klik. Later in het nummer stoort me dat niet echt meer... dan heeft die kick die klik ook gewoon nodig misschien.
Ik zit wel een beetje te zoeken naar commentaar hoor, want een onplezierig geheel is het zeker niet!
met de balans zat het verder best goed, en inderdaad... als je na de 5 minuten wat uitbundiger omgaat met de sounds dan vind ik m nog wel echt een flinke bak lekkerder worden.
 
Vind de kick iets te hard, maar dat hoort waarschijnlijk zo. Ik denk dat dit nummer in een Club wordt gewaardeerd, echter niet mijn smaak.
Zitten overigens wel leuke muzikale stukjes in.
 
Back
Top