Tierelantijn - Arpeggio

dikke track! gruizige sounds! diepe drums. het hele nummer heeft iets elastisch, ik kan het niet beter verwoorden, of snappen waarom dat woord komt, maar; gevoel.

erg goeie track! sterk!!! ja!

(en precies lang genoeg, smaakt naar meer dat wel; maar dat betekent gewoon; nummer opnieuw draaien, zoals dat hoort, net als vroeger, weet je nog wel!)
 
Fijne track! Sommige geluiden komen wel wat te hard binnen naar mijn smaak, over het saturatiepunt heen. Dat maakt het vrij vermoeiend om te luisteren terwijl de soundjes en melodietjes verder juist behoorlijk spacy zijn. Ik zou nog weleens een vriendelijkere versie willen horen met minder distortion.
 
Hier was het ook een schrikken met die schelle arp, maar samen alle andere geluide klinkt het toch wel weer lekker. Krijg er een beetje Crystal Castles vs The Cure idee bij, heel nice :)
 
zeer leuke sounds,ligt goed in het gehoor
vuil genoeg om het hedendaags te maken
mooie melodie afwisselingen ook, houden het geheel
het geheel interessant
Deze track schreeuwt om vocals!
Als ik vocals was dan wist ik het wel :mexico:
dikke track! gruizige sounds! diepe drums. het hele nummer heeft iets elastisch, ik kan het niet beter verwoorden, of snappen waarom dat woord komt, maar; gevoel.

erg goeie track! sterk!!! ja!

(en precies lang genoeg, smaakt naar meer dat wel; maar dat betekent gewoon; nummer opnieuw draaien, zoals dat hoort, net als vroeger, weet je nog wel!)
Dikke gruizige sound. Zitten echt coole dingen in, alleen die lead bij 1:18 vond ik wat minder.
Heel apart vibe dit nummer, helemaal niet slecht.. :okdan:
Begint meteen lekker met je arp geluidje, drums er bij (en vooral de snare) klinken vet. Die lead die er bij komt maakt het af wat het een mooie sfeer maakt. Sterk nummer!
Fijne track! Sommige geluiden komen wel wat te hard binnen naar mijn smaak, over het saturatiepunt heen. Dat maakt het vrij vermoeiend om te luisteren terwijl de soundjes en melodietjes verder juist behoorlijk spacy zijn. Ik zou nog weleens een vriendelijkere versie willen horen met minder distortion.
Hier was het ook een schrikken met die schelle arp, maar samen alle andere geluide klinkt het toch wel weer lekker. Krijg er een beetje Crystal Castles vs The Cure idee bij, heel nice :)
Hola,

mooie track :okdan:


Groeten van Andreos:)
Bedankt voor alle complimenten, feedback en kritiek. Het geeft me ook wel goede input om weer aan het nr verder te werken.
 
Inderdaad leuke sounds gebruik je! Wel een beetje eentonig qua track en dynamiek. Volgens mij zit er meer in!
 
Als dit gespeeld wordt live op bimfest, waveteef of n ander donker rovershol feestje, met n zangeres, staat 't kot in brand.
 
Goede ingredienten, mix is ook in orde maar qua arrangement is het een beetje mute en unmute voor mijn gevoel
 
Back
Top