Tierelantijn - Arpeggio

mooi melodisch, en leuke afwisseling aan verschillende synth geluiden.
De bass en drums vond ik ook erg lekker kwa sound. niet heel afwisselend, maar dat heeft me helemaal niet gestoord... de rest van het nummer eromheen gaf genoeg variatie.
op sommige momenten vond ik het geluid van de lead-melodietjes wel erg rauw/ruig klinken, maar dat is ook maar een kwestie van smaak.
En die rauwe rand geeft wel iets unieks mee aan de sound van het nummer, dat kan natuurlijk precies je bedoeling zijn geweest :)
Opbouw was subtiel maar mooi.
 
Dit is echt een track waarbij ik aan mn oude (zwaar geliefde) auto moet terugdenken waarvan het soundsysteem beter was dan de auto..Zou fantastisch hebben geklonken en echt een track voor mij dan om me te cruizen.. voel hem wel. Doet me ook denken aan chromatics. Tandje bijspringen met masteren en album maken.
 
Heel veel tracks zijn 80's achtig en over het algemeen houd ik er niet zo van.
Maar jij hebt echt je eigen sound en die is gewoon vet!
Hoop dat we komend jaar nog wat samen kunnen maken. Cheers
 
🎶✨ Brace yourselves for an auditory delight!
Tune in to Radio Bullet on Januari the 20st and experience the enchanting sounds of "Tierelantijn - Arpeggio." 🎵🌟
This track is a masterpiece that weaves intricate arpeggios into a captivating musical tapestry.

🔊 Let the waves of Tierelantijn's creation carry you to a realm where melody meets magic, and each note tells a story. 🎸🔮 Don't miss out on the musical journey that awaits you with "Arpeggio" – a testament to the artistry and brilliance of Tierelantijn.

🌈 Join the adventure and let the harmonious arpeggios paint a vivid landscape in your mind. 🚀🎨
Press play and immerse yourself in the captivating sounds of Tierelantijn on Radio Bullet! 🎧🌌
#TierelantijnArpeggio #MusicalMasterpiece #RadioBulletMagic #ArpeggioAdventures
 
Fijn rauw randje in je sound! Alhoewel ik de lead sound vanaf 1:20 minder bij het nummer vind passen vind ik vooral de lead sound rond 0:40 echt te gek klinken!
 
Zo, toffe track man! Anders dan ik van je ken, vind um vet gemaakt. Lekker die slepende kick en die polymeters, dikke pluim!! Klein puntje van feedback misschien, de reverb op 1 van de leads vind ik wat minder, niet storend, denk gewoon smaak, maar daardoor mist het daar wat warmte of zo... Arpies zijn super lekker verder!!
 
Tof die Arpeggio's. En ook wat dirty en bombastisch. Met een fijne flow die je goed meeneemt. Ook nog een mooi slot stukje. Dus helemaal goed dit.
 
Leuk, mooie sounds die je gebruikt! Een beetje een vuil kantje aan, zonder te overdrijven.
Als 'song' miste ik wel iets. Mss een vocal ofzo...
Mooie synth sounds en arpeggio's en lead melodie, lekker gruizig.
mooi melodisch, en leuke afwisseling aan verschillende synth geluiden.
De bass en drums vond ik ook erg lekker kwa sound. niet heel afwisselend, maar dat heeft me helemaal niet gestoord... de rest van het nummer eromheen gaf genoeg variatie.
op sommige momenten vond ik het geluid van de lead-melodietjes wel erg rauw/ruig klinken, maar dat is ook maar een kwestie van smaak.
En die rauwe rand geeft wel iets unieks mee aan de sound van het nummer, dat kan natuurlijk precies je bedoeling zijn geweest :)
Opbouw was subtiel maar mooi.
Opnieuw een track met een polyritmisch tintje. Lofi geluiden en een opvallende reverb wekken een beetje een distopisch gevoel op. Past prima bij deze donkere periode.

:doei:
Arpeggio gebroken accoord dat klopt precies.
Eerste track die ik luister dit jaar. Beloofd wat. Die lead maakt het wat 80's achtig. Lekkere track.
die vervoming van de melodie mooi
Bij mij komt ie iets te wreed binnen, dwz distorted sounds, ik hou meer van het softe. Qua arrangement en melodie zit alles op de juiste plek.
Dit is echt een track waarbij ik aan mn oude (zwaar geliefde) auto moet terugdenken waarvan het soundsysteem beter was dan de auto..Zou fantastisch hebben geklonken en echt een track voor mij dan om me te cruizen.. voel hem wel. Doet me ook denken aan chromatics. Tandje bijspringen met masteren en album maken.
Heavy melodische stuff :mega:
Prachtige track! Sfeervol zwevend, maar met een focus. Fijn voor in de auto, rijdend door de nacht. Knappe inzending, heb genoten.

// zie nu de post van @MstrFX - ha, kijk..
Heel veel tracks zijn 80's achtig en over het algemeen houd ik er niet zo van.
Maar jij hebt echt je eigen sound en die is gewoon vet!
Hoop dat we komend jaar nog wat samen kunnen maken. Cheers
🎶✨ Brace yourselves for an auditory delight!
Tune in to Radio Bullet on Januari the 20st and experience the enchanting sounds of "Tierelantijn - Arpeggio." 🎵🌟
This track is a masterpiece that weaves intricate arpeggios into a captivating musical tapestry.

🔊 Let the waves of Tierelantijn's creation carry you to a realm where melody meets magic, and each note tells a story. 🎸🔮 Don't miss out on the musical journey that awaits you with "Arpeggio" – a testament to the artistry and brilliance of Tierelantijn.

🌈 Join the adventure and let the harmonious arpeggios paint a vivid landscape in your mind. 🚀🎨
Press play and immerse yourself in the captivating sounds of Tierelantijn on Radio Bullet! 🎧🌌
#TierelantijnArpeggio #MusicalMasterpiece #RadioBulletMagic #ArpeggioAdventures
Fijn rauw randje in je sound! Alhoewel ik de lead sound vanaf 1:20 minder bij het nummer vind passen vind ik vooral de lead sound rond 0:40 echt te gek klinken!
origineel gebruik van arp's, lekker duister en pompend. best wel een ruige track, maar ook iets te eentonig. geluidskeuze zou niet de mijne zijn, maar als je er van houdt: goede track!
Zo, toffe track man! Anders dan ik van je ken, vind um vet gemaakt. Lekker die slepende kick en die polymeters, dikke pluim!! Klein puntje van feedback misschien, de reverb op 1 van de leads vind ik wat minder, niet storend, denk gewoon smaak, maar daardoor mist het daar wat warmte of zo... Arpies zijn super lekker verder!!
Met wat vocals erbij zou het zo een vuige variant van een Crystal Castles track kunnen zijn. Idd echt zo'n cruise track! Nice!
Tof die Arpeggio's. En ook wat dirty en bombastisch. Met een fijne flow die je goed meeneemt. Ook nog een mooi slot stukje. Dus helemaal goed dit.
Bedankt allemaal voor de reacties, complimenten en kritiek, met veel plezier gelezen!
 
Back
Top