Yawgmoth - Vacs in the morning

Duurtje ff-tjes tot het op gang komt, maar dan wordt ie ook wel snel mooi. Die trap/drill hats vind ik niet helemaal bij de rest van de vibe passen. Mooie compositie en klanken, dat zeker wel, die gitaar maakt het nummer ook echt wel af.
 
Mooie compositie inderdaad, mooi gemixed, origineel, lekker hoor, dit klinkt wel nice. Behoorlijk zelfs.. Damn.. mooi man! :okdan:
 
Ik verwachte een dub techno track, het gene wat ik meestal van je hoor en zeer ben gaan waarderen wat je maakt. Hierdoor komt dit wel even anders binnen wegens de geschepte verwachtingen. Vind het knap dat je zo divers kan produceren en vind dit eigenlijk best wel een lief liedje. Brengt bepaalde herinneringen naar boven van m'n tijd in de UK (weet niet waarom?). Mooi gedaan man!
 
Past mooi bij de vallende sneeuw op het moment van luisteren, fraaie sfeer neergezet. Wel eens met @Fifth Bot dat ik de hihats ook wat minder passend vind.
 
Goed gemaakte track met prima geluiden en prettige melodieƫn. Beetje te zoetjes voor mijn smaak maar kan er verder niets op aanmerken eigenlijk :D
 
Mooi relaxte track van je, aan het einde hoor ik nog net een beetje een dub sausje wat ik van je ken, ook lekker gitaarspel.
Mooi dat je wat succes hebt in Frankrijk, op naar de honderdduizend en er overheen dan!:okdan:


Na al het geweld of experimentele van de vorige kandidaten beland ik bij een rustig nummer dat me opnieuw bij m'n positieven doet komen. Rustige beats met een leuke handclapdelay, ondersteund door zachte pads, esotherische gitaar en een warme bas. Meer moet dat niet zijn :okdan:.
Ja precies, het werd mij ook wat veel met een aantal experimentele tracks achter elkaar. :D
 
haha ik ben al blij met +100 plays op SC 77k / 14k wat is dat

ik vind t wat te braaf (maar dat is smaak natuurlijk)
klinkt heel netjes hifi en al wat je maar wil.
Nu de radio op n andere zender :)
 
Ah ja lekker hoor, heb er met plezier naar geluisterd!
 
Back
Top