snitch - Room 113

Cool, die sample van 00:31 was misschien wijs om te forshadowen, want die komt er nogal hard in. Als die frequenties eerst geraakt worden door iets anders, of door hetzelfde maar dan bv met een reverb, of een whoosh ofzo was het minder heftig. Maar leuke beat, goede noise geluidjes!
Die bell lead is ook fijn.
 
Old skool shizzle, tenminste, daar doet het mij aan denken, obscure feestjes van vroeger :D. Lekker als die electro erin komt, maar die had van mij wel VEEL dikker erin mogen komen (met de rest misschien gemute), dan heb je echt een knaller te pakken, nu verdwijnt het teveel naar de achtergrond en dat is jammer, want die sound is echt wel heel lekker.
 
Vette track zeg! Mooi samenspel van de verschillende elementen, en fijn dat je de zangstem niet tot in den treure uitbuit, deze dosering is heerlijk.

Als ik mag mekkeren - de volume-stutter op die lead geeft die lead een 90's-trance-vibe, wat voor m'n gevoel uit de toon valt bij de rest. Maar soit, dat kan ook precies zijn waar je hard op gaat. Sowieso puik werk!
 
Lekker beginnetje gelijk er helemaal in
Slow breaks tingeling, het gaat om de tweaks
en die zijn goed :geslaagd:
 
Lekker gruizige drums! Knap gemaakt, redelijk minimalistisch maar houdt de aandacht toch vast.
 
Lekkere puntige soundjes, scherpe mix. Spannend begin maar het wordt op een gegeven moment erg onrustig en daar haak ik toch af.
 
Vette track, mooie donkere sfeer! De drums hadden van mij wat meer punch mogen hebben om wat meer op de voorgrond te komen, maar verder mooie ruimtelijke mix :)
 
fok dis, lijkt me wel n Björk spin off toen ze op r best was.
ik smaak dit wel, zat al te headbangen

Yup, doe maar op maxi, ik pak m mee
 
Mooi om te zien hoe deze track verschillende associaties oproept bij verschillende luisteraars. Ik heb moeite om in de track te komen. Ik ben dan ook fan van uitgesponnen arrangementen met verrassende akkoordenwisselingen.
 
Ok als je een aantal elementen bij elkaar doet dan krijg je iets wat mooier en groter is dan de elementen. En soms krijg je gewoon soep :)
 
Back
Top