Vink - (Room (Prophecies))

Ik weet niet hoe ik het moet zeggen zonder in herhaling te vallen, maar dit pakt me. En je weet het.

ik weet het... en het is wederzijds...

Ik zie dat je track 8 minuten lang is. Toen het net stil werd, vroeg ik me af waarom je inzending zo kort was dit jaar. Tijd en ruimte verdwijnen tijdens het voelen.

zo! dat is zeker een groot kompliment. dat is het enige (en wat kleine bijzaken.. maar uiteindelik) wat ik wil bereiken.
is een mooie formulering: tijd en ruimte verdwijnen tijdens het voelen. en bizonder dat je dit ervaart bij deze track. dank!

Onze inzendingen liggen op twee uiterste punten van een spectrum, en toch...

vooral; en toch.... (erover uitwijden zou zeer interessant zijn, om meerdere redenen, maar hier.. laten we het in de puntjes verdwijnen, of juist verschijnen....)


dank!!!

:halleluja
 
Ik kijk steeds uit naar n paar inzendingen maar vink is zowat top 3
Stemmetje er in is heel vreemd maar ook humoristisch
doet me om n vreemde reden denken aan monty pyton of die ene film met die 3 mannen die in t begin vd film al een vrouw toetakelen en je opzadelen met n vreselijk gevoel.

Maar dit is op een of andere ranzige manier keihard genieten. Maar vooral als t stemmetje er niet is :)
deed me zeker ook aan decay van klinik denken. n vreemd genot
 
Ik kijk steeds uit naar n paar inzendingen maar vink is zowat top 3

hè hè...

Stemmetje er in is heel vreemd maar ook humoristisch
doet me om n vreemde reden denken aan monty pyton of die ene film met die 3 mannen die in t begin vd film al een vrouw toetakelen en je opzadelen met n vreselijk gevoel.

van lieflijk, ijzingwekkend en vreemd/humoristisch

alle 3 begrijp ik, en begrijp ik nu zelf, 1 van de redenen om deze track te kiezen voor de contest, ik had keuze uit meer (doe altijd iets met vocals), was dat dit nummer, al vind ik het nummer 'perfekt in zichzelf', ik zou er niets aan veranderen; mijzelf ook bevreemd. er zit veel in....

Maar dit is op een of andere ranzige manier keihard genieten. Maar vooral als t stemmetje er niet is :)

ok.... overigens vanaf 6:40 komt de 2 vocal er aan, aangevuld met Palindrome, die valt beter blijkbaar, zit ook heel erg in de muziek opgesloten, wat ook moet/moest...

lyrics zijn overigens, heel simpel:

in this room my eyes disappear like your eyes drip like a candle.

van 6:40;

i am the echo of your light...

deed me zeker ook aan decay van klinik denken.

kende ik niet, geluisterd, erg goed...

n vreemd genot

en dat motte we hebbe!

dank!
 
Hm ja ik kan hier zo weinig mee. het is voor mij zo vormloos dat er een beetje een referentiekader mist. haha. Misschien is dat dan ook wel weer knap.
 
Hm ja ik kan hier zo weinig mee. het is voor mij zo vormloos dat er een beetje een referentiekader mist. haha. Misschien is dat dan ook wel weer knap.

amorph! ik heb toch geprobeerd via andere methoden, bakens te maken, er zitten zelfs overgangen in... herhalingen, nou ja... het is zeker een andere werkwijze of opbouw of struktuur...

dank voor het luisteren!!
 
Lustmord, zelfde narigheid. Verlaten in een donkere vochtige kelder. Uitzichtloos in the dark void. Hellraiser. Duisternis kan niet iedereen tentoonstellen! 👍🏻
 
Razend knap. Knap razend.

Iets over het grensvlak van muziek, poëzie, performance.. ah @Danny zei het mooier.

Petje af weer voor het sounddesign.. pfwauw..

En inderdaad, al eerder gezegd - maar live zou dit te gek zijn, met het zweet en spuug erbij. Kabaal!

Gave inzending.
 
decay the klinik


kende ik niet, geluisterd, erg goed...
die moet je eens in n pikdonkere slaapkamer spelen, zittend op je bed. Alleen. Zo deed ikt toen ik pakweg 16/17 was. HEERLIJK SCARY SHIT :)
 
Back
Top