Vink - Crawl

De snijdende geluiden op de achtergrond en de voorwaartse drum dragen het nummer. Het neurotische en dreigende kan ik waarderen

klopt, dat was ook de inzet.
Wat ik jammer vind is dat de track wat dun/digtaal klinkt en lang door gaat op 1 manier. Met wat stappen er tussen uit / volume parabool op de kicks, kun je nog meer spelen met de gewenste dreiging.

kan ik zeker begrijpen, maar de keuze dun/digitaal is zeer bewust, zoals al meerdere keren aangegeven, altijd de tensie/dreiging (altijd leuk om edmund burke te lezen, met de veel te lange titel, om te onthouden; A Philosophical Enquiry into the Origin of Our Ideas of the Sublime and Beautiful) in het laag, wilde ik eens vermijden...
en komt zeker terug... is al terug.. in 1 track, de andere blijven nog dun/digitaal.


Het einde na 4 mins is voor mij "sound wizardry", wat qua klank past bij de track, maar inhoudelijk voor mij niet de finishing touch geeft.

dat is nog Piigments 3 (3.5 kwam later..) die doorspeelt, of ik die doorspeel... overigens ook in intro, maar dan subtieler.
ik heb daar lang over nagedacht, i.e. geluisterd, of dit er bij past, zoals jij het beschrijft;

de luisteraar na 4 minuten vasthouden los laat in "the void" en nooit meer terug ziet

is een goede. uiteindelik besloten van wel, vanwege meerdere redenen. het is in wezen het achterlaten van de luisteraar.... een echo of the void...

Everything is in the ear of the beholder.

zeker! dank voor je reaktie!!

en algemeen; ik dank iedereen voor het luisteren, de reakties én de stemmen, een zeer mooie plek bereikt.
en ik dank ook iedere deelnemer, gretig geluisterd! (en zeker ook wat ideeën opgedaan!).
 
Back
Top