Vink - The Comets Look Strange Tonight

Knap gemaakt, sfeer lekker gloomy en duister. Qua 'muziek' kan ik er niet veel mee... maar da's smaak.
 
Gaaf en eng sound design. Ik vind het alleen weinig "muzikaal". Iets te abstract voor mij in ieder geval.
 
Knap gemaakt, sfeer lekker gloomy en duister. Qua 'muziek' kan ik er niet veel mee... maar da's smaak.

maar dank dat je door je smaak heen, toch het op een op of andere wijze toch kan proeven.... dank!!

Gaaf en eng sound design.

sja, that's it!

Ik vind het alleen weinig "muzikaal". Iets te abstract voor mij in ieder geval.

dit was toch een van de meer muzikalere zou ik bijna willen zeggen, tegenover de meer, nou ja. goed. hoe iets 'binnendringt', is nooit aan de maker, maar louter aan de luisteraar.

dank!!
 
Man man man, mijn verwachtingen van Vink zijn n beetje zoals bij Bjork, je weet dat 't subliem kan zijn en of moeilijk...
Dit is de kers op de taart, gewoon gewéldig. Ik had er nog ietsje meer drums in gewild en ik wil 'm zo aanschouwen op Bimfest, EBM day of you name it
Créme zeggen ze hier. oooh ik hunker naar meer van dit, de ellende is dat ik nog steeds niet goed weet waar zoeken, en geloof me, ik zoek elke week meerdere keren.
 
@klinkske dank! wow! wat een kompliment!

en @mv30 ook wow! dank!

dank voor alle reakties én de stemmen...

hier een inzicht hoe het nummer loopt zónder zang ( @Bahamut ), ik was vergeten dat tijdens het werken aan dit nummer eigenlik de instrumentale versie op YT had geplaatst, ja vergeten totdat bahamut iets over instrumentele versie zei...

en in het kader van screenshots, is dat wat meer:

 
Back
Top