snitch - Room 113

Best een vage track.

Er gebeurt best veel en is dus niet saai, maar ik vind het wel moeilijk om te luisteren. En daarom ook lastig te beoordelen. Dit soort muziek word niet voor mij gemaakt, dat is duidelijk. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Toch;

Ik vond wel de geluiden stuk voor stuk aangenaam klinken! Zat niks onaangenaams in, heel knap gemaakt wat dat betreft.

De harde drumhits, en machine achtige geluiden, de korte vocal geluiden, de sprankelende belletjes. Heel fijn allemaal.

Ik snapte dus persoonlijk het liedje als geheel niet zo goed dus. Net wat te vaag voor mij
 
In mijn oren is dit ook een hedendaagse track en zie dit ook in 2024 ergens in Berlijn live tegenkomen. Dik, ik zie lazers en rookmachines
 
De kracht van dit type muziek is het minimaliseren van toeters en bellen en slechts de essentie behouden. Dit over een function one systeem is wat de kids gaaf vinden. Daarnaast zie ik dit soort tracks ook in een mix ipv iets wat je zondag opzet. Tenzij het een after is ;)
 
Toffe track, een soort van industrial acid maar eigenlijk helemaal niet in een hokje te plaatsen, zit veel in maar het is allemaal goed in balans en de mix klinkt lekker :okdan:
 
op de hoge synth toontjes had wat meer Fx gekunt, maar ja ik de ben natuurlijk de MstrFX ;) De sub is ook werkelijk heel goed gedaan hoor...
 
Zoveel smaken, zoveel stijlen, zoveel tracks. Op één of andere manier doet deze me denken aan verschillende Scandinavische TV-series: suspens en spanning met een surrealistische ondertoon :okdan:.

:doei:
 
Gaaf hoor, de drum en bass zit geweldig in elkaar, die arp is constant in beweging en er gebeurt heel veel in deze track. Op den duur is het net even iets teveel waardoor het een beetje nerveus gaat klinken, het is daarom niet geschikt als achtergrond muziekje of arbeidsvitamine, maar wie boeit dat?
 
Ondanks dat er langzaam aan wat meer elementen bijkomen in de opbouw vind ik 'm wat eentonig. Wel zeer creatief qua sounddesign!
 
Back
Top