Durf jij je Spotify 2023 Wrapped delen?

IMG_5022.jpeg


Niet zo heel veel nieuws geluisterd dit jaar :D
 
De hoofdacts uit de 3 dagen zijn tracks die ik voor het drummen gebruik,,....
En hoe onerepublic erin komt,.. zal wel door derandom werkplaylisten komen :dubbel:

Het spotify overzicht is helemaal fokked up door de random playlisten die ik luister voor het normale werkvolk, voor de rest prima lijst :D



Bjornfest.png
 
Hier spotify opgezegd, ik switch nu constant, om zo maandjes trials en aanbiedingen eruit te persen. Er zijn zowat 8 varianten inmiddels. Tja noem mij maar een armoedzaaier :D
Niet telkens al die mooie plugins kopen, dan kan je gewoon weer op spotify... :D ;)
 
yt heeft ook n wrapped zag ik (mss enkel als je abo hebt)
 
Pretty embarrassing inderdaad... 😅
Oh wacht... 🤔 Je bedoelde eigen gebruik...
Ik gebruik Spotify zelf niet om muziek te luisteren...
#FuckSpotify

2023Wrapped_square 2.png

2023Wrapped_square.png
 
Kom niet verder dan:

Peter Gabriel - de i/o tracks afgelopen jaar
Brian Eno
Thelonious Monk
Jon Hassell
Wire
PJ Harvey

Dat zijn ze dan ook wel allemaal.
 
Hmmm, heb niks dat automatisch een lijstje maakt, erg lastig om een top 5 te geven. Daarvoor is het teveel 'van alles en nog wat' voor. Van Current 93 (zag 'm ook staan bij @vink :okdan:), oud spul van Muslimgauze tot Fields of the Nephilim, metal-, DnB-, psy-trance-dingetjes (oude Astral Projection draai ik ook best vaak), PJ Harvey, Motörhead, Brutus, Emma Ruth Rundle, etc. Eén keer per één, twee jaar ofzo, draai ik alles van Curve, om de sexy stem van Toni Halliday weer even te horen. Groot fan van Chelsea Wolfe, maar ik luister er netto niet eens zoveel naar, dat is muziek om echt voor te gaan zitten, komt niet zo vaak voor. Ook veel surfmuziek. Ik ga niet weer beginnen over de gemiste kans om Dick Dale 'ns live te zien spelen... ;{ ;) Als ik zin heb in tamelijk gladde en gelikte pop-achtige dingen: Omnimar. Toch wel met een beetje donker randje. Ook Tony Bennett en Frank Sinatra. Jaren '90 Big Beat. En zoveel meer.

Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat de eerste plek over het afgelopen jaar vast Inna Borisova, aka Chernoburkv, is. De muziek van deze geboren Kazachstaanse draai ik grijs voor zover digitaal mogelijk, op allerlei momenten, bij de afwas tot aan in de auto en noem maar op.
 
Thx! Ik vind hem wel goed. Typisch dat Chemical Brothers geluid.

Dabeull overigens ook wel een aanrader als je van DX basjes houdt.
 
a816cc2f-2.png
 
Back
Top