Het gaat er niet om...

Een one night stand zie je heel kort daarop weer als B-stock bij Bax.

Ik zag deze B-Stock na terugsturen gewoon weer tegen 3% korting aangeboden worden. Soms moet je weleens geluk hebben.

3812193
 
Laatst gewijzigd:
Dat moet een legendarische one night stand geweest zijn. :D

Mijn B-stockjes waren altijd nog prima gelukkig, hoogstens een beschadigde verpakking, losse voedingen en snoeren of een missende manual. Waar de prijs dan ook op was aangepast.
 
Dat moet een legendarische one night stand geweest zijn. :D

Mijn B-stockjes waren altijd nog prima gelukkig, hoogstens een beschadigde verpakking, losse voedingen en snoeren of een missende manual. Waar de prijs dan ook op was aangepast.
Hier ook prima B-stocks ontvangen, soms items die misten idd. maar dit hok was gewoon compleet uitgewoond, van schrik niet eens aangesloten.. betwijfel zelfs of het niet een reparatie item is geweest. Ze hebben destijds mijn OP1 ook zoekgemaakt. (daar had ik dan weer niks mee, dus vond het helemaal niet erg toen hij nieuw door chiptekorten niet meer leverbaar was en het grootste deel van de aanschafwaarde terugkreeg).
 
dit hok was gewoon compleet uitgewoond, van schrik niet eens aangesloten..
Ja, bizar. Ik heb hier nog wel wat dingen van 25-30 jaar oud staan die meerdere keren van eigenaar en zelfs thuisland zijn verwisseld die er 100x netter uit zien dan dat. Wat doen sommige mensen toch met hun spullen...
 
Ja, bizar. Ik heb hier nog wel wat dingen van 25-30 jaar oud staan die meerdere keren van eigenaar en zelfs thuisland zijn verwisseld die er 100x netter uit zien dan dat. Wat doen sommige mensen toch met hun spullen...
Tijdens de wittebroods weken compleet uitwonen natuurlijk.
 
Als mijn Polybrute een interface zoals een DX7 zou hebben, laat het dan maar.
Dan zou ik helemaal geen hardware meer kopen zodra het die layout had, wat een ramp was die DX serie in dat opzicht, totaal niet uitnodigend, je leek meer een programmeur dan dat je een instrument bediende.
 
Toch leuk dat mensen het er niet mee eens zijn maar er zelf niet met echt iets contructief komen. :-)

het is er allemaal 'instrumentaal' aan. Toon :)
'Alles' denk er maar aan. Mixen? Toon, Masteren ? Toon, Instrumenten, spel, opname techniek, Sounddesign, vrouw versieren, boek schrijven ...............

Denk aan woorden.
Je kan dezelfde woorden gebruiken met een verschillende toon en de hele betekenis veranderd.
Het is de toon die de emotie maakt.

Zo maakt het een klein kind niet uit wat je zegt maar hoe hij/zij zich voelt dat is belangrijk en alleen dat blijft hangen.
Zo heb je ook 'tone in marketing' dingen die voor kleine kiddo's werken werken ook voor grotere versies.

Muziek maken // spelen gaat om emotie.
We gaan toch niet iets maken waar je niets bij voelt?
Zoiets gaat snel de prullebak in.
Maak je niet je eigen muziek maar speel je klassiek en is het klavier belangrijk.
IS dat klavier dan niet belangrijk zodat je het beste kun spelen met de beste toon en dynamiek om de juiste emotie te bereiken?
Dat een klavier voor iemand belangrijk is begrijpelijk.
Maar ik geloof er niets van dat als het geluid dat eruit komt niet met je resoneerd dat dat niet belangrijk is.
Hoe erg in de natuur een geluid veranderd bij volume.
Hoe veel verschillende tonen je als zanger kunt ondekken.
Hoeveel verschillende tonen je gitaar, synth etc kunnen.

'Tone is everything' voor mij, heb daar dieper over nagedacht dat muziek eigenlijk de laag is die onder conversatie zit.
De oerklanken die gevoel en emotie opwekken.

Dat ik stel: 'toon is everything' betekent dat het het belangrijkste is.
De dingen die er instrumentaal aan zijn kun je natuurlijk niet weg laten.
Die zijn daarmee niet onbelangrijk.
Om een boek te schrijven heb je wel een pen en papier, of computer nodig.

Tot dan: Tone is everything
Voor de schrijver, film maker, spreker, zanger, schilder, synth nerd, poeet, etc etc..
 
Mooie omschrijving van dit topic. Welke bestendige huwelijken hebben jullie (gehad)?

Liefde maakt soms blind.. Ik kocht het apparaat hieronder ooit in 2007 als herintreder synth.. niemand moest em.. en ik snap ook wel waarom..
Het was ook een soortvan acceptatie process.. 5000 of nog meer voor een Oasys (wat al langere tijd mijn ultieme droomsynth was) of deze voor 'n fractie van de prijs. Het lot besloot dat ie terugmoest voor reparatie, deed het wel maar viel uit na 'n paar uur aanstaan. Het defect bleek niet te repareren.. Daarna ging het snel bergafwaards met me. Schoenendozen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had werden onderstebovengekeerd.. Juno's, Jupiters, Oberheims.. alles moest ik hebben.. compleet losgeslagen.. tot ik op een dag toch besloot dat ik ondanks de slechte reputatie er 1 terugwilde. :D

Het zijn vooral de eerste momenten ermee geweest denk ik. Focussen op 1 ding. Mogelijkheden ontdekken.. Als je zolang droog staat accepteer je het menudiven waarschijnlijk ook makkelijker en ken je het menu in no-time als je broekzak.
Naast heel veel andere volprezen synths blijft de Fusion een soort gevalletje, oude liefde roest niet.. naast mijn Casio CZ101, ooit mijn eerste synth in 1986 (!)

In mijn herintrederperiode heb ik de grote broer (CZ1) ook gekocht.. 125 euro dacht ik destiijds, stonden ook lang te koop.. ook zo'n ondergeschoven kindje destijds..
Na 'n paar avonden terug in de tijd had ik al snel wat patches en inpsiratie :luv: Casio Kisses

Alle analogen heb ik ook allemaal wel gebruikt maar op de een of andere manier moet je harder werken met zo'n ondergeschoven kindje en wordt het een soort uitdaging ofzo..

fusion6hd_top_lg.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top