Googol - Universal Software.

Ik moest er even aan wennen, maar de creativiteit klinkt qua klanken en compositie heeft me tot het einde getriggerd.
 
Wat een vette track! De drumtrack is echt geweldig. Ik denk dat je de eerste twee minuten iets heel krachtigs neerzet. Daarna komt er heel veel bij en is de rauwe power een beetje weg. Less is more denk ik in dit geval! Ik vind wel dat je het hele arrangement echt goed neerzet. Knap!
 
Lekker nummer, had wat mij betreft wel iets spannender gemogen.
 
Vooral de drums aan het begin komen aan, zit iets lekker gruizigs in!
Verderop snap ik af en toe de instrumentkeuze niet helemaal, naar het einde weer wel overerigens.
En toen is de magnetronmaaltijd klaar :D
 
Mooie track, veel impact, de drums in het begin komen erg lekker door, geheel boeit me continue, geen last van de fluit hier :okdan:
 
Ik dank u wel allemaal... :halleluja

'De kleine fluit en de grote trom...' had dit nummer ook kunnen heten... :D :okdan:


Veel succes allemaal!:okdan::mega:
 
Woww, goed gedaan..!

Erg mooi, en de drums zijn DIK. Ook een fijne arp-sound en melodieën - maar de baslijn is nog wat verlegen. Een voorzichtig laagje overdrive daarover zou misschien helpen in de mix..

Details details... deze signature Googol-track staat als een huis.
 
mooi hoor. vet begin.

vette produktie, eveneens.

heel ritmische track, oef die drums! yeah!

strak, bombastisch, eigen karakter.

goehoe!

ook 2 delen heeft deze track, zoals meeste tracks meerdere malen beluisterd.

werken beide, eerste meer ritmisch, de tweede meer melo... in goeie zin...

sounds! goed!
 
Ik kom uit het 'de fluit had wel door een ander instrument vervangen mogen worden' kamp. Mooie compositie in ieder geval!
 
Track met genoeg afwisseling; stevige/epische drums maar niet zodanig opgepomt dat je er luistermoe van wordt en dan die fluit als tegenstelling, dan verwacht je dat de drums iets gaan dimmen maar die gaan gewoon door, ook omdat ze duidelijk essentieëel zijn voor de track en dan komt ergens bij 2.20 die gitaar er in wat de track een leuke twist geeft, zo bij elkaar goed wat mij betreft!
 
Je had het origineel inderdaad in het juiste draadje geplaatst, erg cinematografisch, beeldende track. Stevige drums, die vallen wel echt op.
 
Ja, deze is zeker arty sounddesign. Mooi contrast tussen de melodiën (met name de cello) en de drums en fx (en tussen de gong en het belletje :)).
Ik snap alleen de titel niet ??
 
Dit nummer is gemaakt met algemene software.... (Cubase in dit geval):okdan:

De titel is verbasterd van de film Universal Soldier met Jean-Claude van Damme uit '92
en het moest op wat cinema muziek klinken...

Dus kwam ik uit op Universal Software...:D8)
 
dit is nr 60 dat ik vanavond check en mijn hoofd is ondertussen een stal. Ik luister morgen terug, en dat zal zonder tegenzin zijn
 
Eens met Erwinn. Het begint heel veel belovend en krachtig maar later, met de flute, verlies ik toch mijn aandacht. Maar ja, smaak...
 
Back
Top