Welke midi software sequencer kiezen.

Hoi,

ondertussen al wat meer getraind met de software, bevalt me zeer, goeie beslissing genomen. Met de instrumenten / external synths setup heb ik even gerommeld, daar zijn we nu weer over. Mogelijks zet ik er nog enkel een drummodule bij, in mijn setup,ik doe graag zelf mijn ritmes maken en met de de toetsen van een keyboard vind ik dat niet zo prettig.

M V G
 
In de tijd van Cubase VST 32 draaide het anders nog prima op Windows. :P

Daarna heeft Emagic Logic aan Apple verkocht. Als eerste hebben ze windows eruit gegooid. Heeft ze toen ook heel veel klanten gekost.

By the way Droopie007: lekker bij Cubase blijven. MIDI werkt er nog net zo, en net zo fijn als 25 jaar geleden!
 
arnomusicman Je zal wel gelijk hebben met Cubase, echter zit ik nu al twee maanden met hun te mailen om een geschikte keycode, waarvoor ik wel wil betalen, te krijgen. Ik vermoed dat ze eerst de professionele wereld zullen verder willen helpen, gezien de drukte.

Ondertussen ben ik begonnen met Studio One, ben echt verwonderd van de aangename werking en mogelijkheden van dit programma. Ik ben dus bezig, kan voort met mijn project en dat zou ik met Cubase dus nog niet hebben gedaan.

M V G

Eugène.
 
Hoi,

ondertussen heb ik de Studio One 4 Artist geïnstalleerd, met een geldige legale activatiecode. De Prime versie vond ik toch iets te weinig mogelijkheden, vooral naar VST. En alles werkt perfect onder Win7, het internet kan ik softwarematig afzetten, dus geen pop-ups meer of andere storende elementen.

MV G.

Eugène.
 
Back
Top