Danny - Remnants of a Star

Ja mooie compositie, ik doe het je niet na. Voor mij klinkt het als iets voor begeleiding bij een lichtshow ofzoiets :)
 
Echt indrukwekkend werk, vooral omdat het zonder computers is gemaakt.
Voor mij is het meer geïnspireerd door Vangelis dan door Kitaro, zowel qua klank als qua harmonie, terwijl het laatste deel me nogal Fishy Marillion in de oren klinkt. Maar het is meer het reiken naar bepaalde artistieke middelen dan het doen van een "kartonnen cosplay". Als ik een bot was, zou dit nummer winnen :P
 
Je hebt prutsers zoals ik, je hebt muzikanten zoals de kleppers op Sf, en dan heb je er een paar waarvan je weet, die is de créme vd créme. Sommigen van deze noemen we Danny :D
Die compressor limiter (?) duwt fel effe alles de kop in als die drum er in komt rond 1min 55 - ik heb geen idee hoe je zoiets aanpakt maar dat is n werkpuntje?
 
Dawless? Petje af! Volgens mij is Vangelis weer opgestaan. In zijn genre een krachtige track! Proficiat! ... met vrouwlief is het goed gekomen?
 
Danny, ik heb op jou gestemd, maar geen comment geplaatst. Dat hoefde ook niet, want jouw werk is gewoon top zoals we dan van jou gewoon zijn. Muziek. En synths! Mooie 5de plaats...dat smaakt naar meer, toch? Top 3 ligt binnen bereik. Nu gewoon doen!
 
@klinkske : ik snap niet wat je bedoelt 1.55. Ik hoor er niets mis aan. Maar wel bedankt voor het grote compliment dat je me geeft :okdan: .

@RFB : ik denk echt niet dat ik in de buurt kom van het niveau van wijlen Vangelis, hoor ... maar ik laat me uiteraard wel door hem inspireren.
De vrouw had op die bewuste nacht trouwens een nierontsteking. Ze heeft na een week her ziekenhuis mogen verlaten en alles is gelukkig goedgekomen.

@sKeLeTvM : ik was al aan het uitkijken naar jouw commentaar en was een beetje teleurgesteld toen dat er niet leek te komen.
Maar het kwam gewoon wat later. :)
Binnen de top tien denk ik dat de winnaar minder afhangt van de kunde maar meer van het soort muziek dat dat jaar het beste in het gehoor ligt onder de stemmende leden.
Volgend jaar doe ik gewoon terug mee met een sterk stuk waar ik op dit moment aan het werken ben. En gefeliciteerd met de gedeelde eerste plaats :okdan:

:doei:
Danny
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top