Eerste nummer in de nieuwe studio afgewerkt: Remnants of a Star

@peterdh : Thx!
De drie digitale synths die je daar opsomt, zijn allemaal het onderzoeken waard :okdan:. Wavestation is wat onoverzichtelijk te editeren wegens té veel mogelijkheden voor een té klein display (heb zelf de AD gehad), maar de DX7 en D50 vallen heel goed mee als je bereid bent er wat tijd in te steken.

:doei:
 
Oei...waar ben ik aan begonnen...:D...dacht even snel masteren...dat viel tegen...behoorlijke uidaging...:bekdicht:

anayway...dit is hem ....mooie track trouwens...zo een track verdient ook een tikkeltje mastering liefde zodat ie tot volle bloei komt he :okdan:
 

Attachments

  • final version.mp3
    9,5 MB
Mooi gevoelig nummer. Ben je toevallig een fan van Kitaro? Ik herken veel Kitaro-invloeden :-)
 
Ik vind het alvast prachtig! Helemaal mijn soort ding.
 
@just a dude : bedankt om er tijd in te steken :okdan: én het compliment . Ik vind het wel leuk te lezen dat het een hele uitdaging was :) (dat was het voor mij ook *D) .

@Seva Randeep : Ik vind wel enkele tracks van Kitaro goed maar nu niet om te zeggen dat ik er grote fan van ben (meestal duren ze te lang naar mijn goesting). Maar waar ik wel van hou, dat zijn eenvoudige melodieën die mekaar aanvullen, afwisselen, parallel lopen etc. En dat vind je wel veel terug in Kitaro's creaties. Ook de eenvoudige solo synth patches die hij uit een Korg 700 haalt, gebruik ik graag (uit de Virus C dan). Dus ik kan de invloeden en verwijzingen heel goed begrijpen :).

@stoter en @Tukker : bedankt voor de complimenten, mannen :okdan:

:doei:
 
Back
Top