Schade black Friday weekend

cap (Small).jpg

Gitaar pedaal schakelaar caps bij ali.
Kost niet veel , is niet veel , maar wel veel besteld ;)
 
Ik heb geen interessante hardwaredeals gezien, dus alleen maar software gekocht:
  • AAS Objeq Delay - physical modelling delay (€6 ipv €60)
  • Relab LX480 Complete - emulatie van Lexicon 480L ($150 ipv $300)
  • Korg Wavestate Native - plugin van wave seq synth ($99 ipv $199)
  • Wavesfactory Trackspacer - sidechain processor (€29 ipv €59)
En Doom Eternal voor mijn PS5 voor een tientje :D

Al met al redelijk bescheiden, maar het weekend is nog niet voorbij dus misschien kom ik nog wat tegen...
 
Plebs, ik koop gewoon als ik er zin in heb, niet omdat het black friday is :D
Maar eh, ik heb dus echt niets gezien op een paar preset packs voor de Korg Opsix na, die ik dan maar heb gekocht. Anders voel ik me zo zielig.
 
:halleluja (als het je lukt)
Dat lukt nu wel 😁 @quifster had me bijna zover dat ik zou upgraden naar de nieuwste Izotope Neutron en Ozone. Maar met een ijzeren discipline zie ik ervan af, ik ben nog niet klaar met de versies die ik heb. De grootste prio. nu is nummers afmaken en ik heb er 15 (!!!) van dit jaar op mijn lijstje staan. Dat doe ik eerst met de vele tools die ik al heb.
 
Dat lukt nu wel 😁 @quifster had me bijna zover dat ik zou upgraden naar de nieuwste Izotope Neutron en Ozone. Maar met een ijzeren discipline zie ik ervan af, ik ben nog niet klaar met de versies die ik heb. De grootste prio. nu is nummers afmaken en ik heb er 15 (!!!) van dit jaar op mijn lijstje staan. Dat doe ik eerst met de vele tools die ik al heb.
hehe, neutron snap ik nog wel, maar van mijn ozone 10 advanced update loop ik nog elke dag juichend in mijn studio rond hier. Wat een upgrade is dat :)


mijn schade viel wel mee, ozone 10 upgrade, nieuwe gitaar en jaar abonnement op truefire. Het is wel eens erger geweest :D
 
Beste wat ik vond was de minikorg 700fs voor 1699 en een local wou er niet onder. Dan zetten ze m maar bij de hoop. Dat ding verkoopt niet, overal massa stock. Ik koop lekker niks. Een kerel op reverb wou ook niet dalen met zijn 2ehands. Vroeg 1800 en dan nog zelf ophalen. Lekker zelf weten haha
 
Erica synths Output v2
Erica vco2
1 sounds of mars

de vaste updates zoals van NI en Ozone, slaag ik dit jaar is over. Arturia was al compleet :)
 
^^internet uitzetten, geen tv kijken en alles in de muziek steken. Het kunnen is de kunst :)
Dan heb je meer tijd, maar nog niet per se meer inspiratie. Bij mij gaat dat echt in vlagen. De afgelopen weken had ik gewoon weinig zin in muziek maken. Nieuwe gear triggert het soms wel, maar dat kan ook een gratis plugin of sample-pack zijn.

Terug on topic. Waves heeft nog een gratis plugin, die ik net geclaimed heb. Gratis is gratis:

 
Dan heb je meer tijd, maar nog niet per se meer inspiratie. Bij mij gaat dat echt in vlagen. De afgelopen weken had ik gewoon weinig zin in muziek maken. Nieuwe gear triggert het soms wel, maar dat kan ook een gratis plugin of sample-pack zijn.

Terug on topic. Waves heeft nog een gratis plugin, die ik net geclaimed heb. Gratis is gratis:

ikzelf tracht van Waves zover mogelijk weg te blijvden, 1 x zo een Bundel gekocht: nooit meer met hun WUP gedoe. zit hier nog steeds ongewenste Waves files trachten te verwijderen.
 
Waves komt er hier ook niet in nee. En ik ben verder niet zo principieel, maar dat agressieve lokken met lage prijzen om je vervolgens te bestoken met service/upgrade plans strijkt me direct tegen de weinige haren die ik nog heb in.
 
Tot nu toe enkel de twee Noise Engineering VST bundels met 15%, mogelijk later deze week nog Algonaut’s Atlas 2. Zeer te spreken over de Noise Engineering plugins, een welkome toevoeging op de vele ”vintage” emulaties. Momenteel draai ik tot tevredenheid een demo van Atlas 2, denk wel dat die er nog bij komt.
 
Back
Top