Het Black Friday 2023 VST plugin aanbiedingen draadje

Ok is was opzoek naar een analoog filter en toen kwam ik dit kado'tje tegen.
Wat een dikke soft synth zeg. Nu 14,-!!! ik heb het niet nodig maar moest deze hebben.


redrock.png
 
Deze is dus gratis en in een review met alle clonen geen min punten vergeleken met andere clones!
Maar krijg hem nergens gedownload, is misschien ook alleen window's

Screenshot 2023-11-29 at 16.16.00.png


antress.blogspot.com
 
Deze is dus gratis en in een review met alle clonen geen min punten vergeleken met andere clones!
Maar krijg hem nergens gedownload, is misschien ook alleen window's

Bekijk bijlage 3841642

antress.blogspot.com
Voor WINDOWS gebruikers is de EMPERICAL LABS clone toch te downloaden via deze link, gefeliciteerd! Heeft gewoon goede review!
 

Tracktion F.'em​

voor €29

 
Het is me even ontgaan maar fractal bits heeft Relic Waves,een app uitgebracht dat 4 miljard lo-fi geluiden genereert.Geloof alleen voor iOS.Te verkrijgen in Apple Store.
 
Het is me even ontgaan maar fractal bits heeft Relic Waves,een app uitgebracht dat 4 miljard lo-fi geluiden genereert.Geloof alleen voor iOS.Te verkrijgen in Apple Store.
Relic Waves is van Alexander Zolotov en Fractal Bits is zijn andere app, niet zozeer bedrijfsnaam. Al zijn apps hebben een beetje “spectraal“ karakter, wel zeer vet.
 
Deze is meer voor kerst, maar toch leuke gratis aanbieding van Cherry Audio:

Synthesizer Expander Module
Ben em nu aan het proberen, maar het is het niet wat klank betreft voor mij. Wel eenvoudig in gebruik. Interface resize setting blijkt hij niet te onthouden. Uninstall weer wat mij betreft. Wel leuke synth voor als je nog niet zo'n smaakje hebt in je toolbox.
 
Toch nog wel behoorlijk wat deals gepakt..

Beste developper naar mijn oren : VST AUv3 Plug-ins | Red Rock Sound Klinkt echt als een klok! mijn favo op het moment en super cheap.

Deze pluginboutigue deal heb ik ook gepakt omdat een aantal van de plugs mijn collectie compleet maakte (30,-)
en ik kon kiezen voor een Kick (percussie) designer die je gratis kunt toevoegen Kick2 hoef ik nu niet te kopen deze is prima. (kick2 wel visueel mooier)
Denise audio / BX / Glitchmachines..en nog wat dingen.

 
Ik heb Harrisons allemaal verwijdert.
Knopcloud.com ook een aanrader..
 
Back
Top