Het Black Friday 2023 VST plugin aanbiedingen draadje

snapheap kan ik nog wel begrijpen. Persoonlijk zie ik het nut niet van een multiband fx, kan je vast leuke experimenten mee doen. Lijkt me een beetje een gimmick. Maar wie weet voor sommigen een uitkomst.
joh eigenlijk helemaal niet nodig allemaal ... ben het wel met je eens hoor
 
Deze zijn ook nice zelfde model, twee soft developpers.
Relab nu 149,- en kun je in 3 betalen
Savant 74,- dus das wel mooi dealtje




en hier een analyse en vershillen.

 
snapheap kan ik nog wel begrijpen. Persoonlijk zie ik het nut niet van een multiband fx, kan je vast leuke experimenten mee doen. Lijkt me een beetje een gimmick. Maar wie weet voor sommigen een uitkomst.
En dat kan Bitwig met zijn instrument en FX chains en layers ook, inclusief de modulatie. Het is zelfs de reden waarom ik uiteindelijk toch niet voor de Shaperbox reverb upgrade ben gegaan, het is allemaal te moduleren en op te slaan. Ik ga er van uit dat andere sequencers zoals Live ook zoiets dergelijks hebben? Betreft gratis plug-ins ben ik de laatste tijd een stuk kritischer geworden.
 
HIGHROLERS opgelet topmerk Metric Halo production bundle voor halve prijs (nog steeds 349,- nu).
Ik heb de hele Metric Halo set gehad incl interface (destijds next level). Die is niet meer nodig net zoals universal audio het doet nu.

De plugin looks zijn nog steeds hetzelfde en zijn soort van vintage maar nog steeds wel prettig om te zien en belangrijker
ze zijn continue doorontwikkeld.

Gratis plug:

Halve BF prijs hele set:


Screenshot 2023-11-27 at 16.09.23.png
 
was onlangs op zoek naar ir's van de befaamde en overigens ganz geile sixties telefunken echo mixer ...

eerst zelf eentje gemaakt ahv vele videos online , gewoon n moment zoeken waar een geluid abrupt stopt & de echo decay te horen valt
niet slecht, maar dan toch op zoek gegaan naar eentje, er zijn er maar twee mijns inziens op het hele net ( darkweb excl.) ...

waaronder convology xt - convolution reverb
waarvan ir pakketjes voor black friday in de aanbieding staan

FastSpring Checkout

goeie shit, gezien de echte echomixer al jaren heel duur wordt verpatst, anno 2023
staat deze op + - 800 euro :) veels te duur uiteraard voor wat het is ... ( het is ook een fuzz in desguise maar ok )
Screen Shot 2023-11-27 at 16.42.18.png

Een sonisch ekstrakt

 
Nee, nu is het genoeg geweest... ik stop met BF.
Gelukkig is het vandaag Cyber Monday 😁


Use promo code EXTRABLACK on Cyber Monday deals on
Atlantis Dual Chambers, Weiss MM-1, and Dirty Tape to save an EXTRA 20%.

 
Back
Top