Schade black Friday weekend

Een Prophet rev2-16. Wilde ‘m al eerder kopen, maar de betreffende winkel had een fout gemaakt met de update van hun site (dus daar niet beschikbaar)

Nu bij Bax met 7% bf korting dichtbij de andere prijs.

Gisteren gespeeld en klinkt heel lekker8)
 
Waves komt er hier ook niet in nee. En ik ben verder niet zo principieel, maar dat agressieve lokken met lage prijzen om je vervolgens te bestoken met service/upgrade plans strijkt me direct tegen de weinige haren die ik nog heb in.
Ik snap die aversie niet zo. Je hoeft er toch niet in mee te gaan? Heb meerdere plugins van ze, en die zijn steengoed. Aan upgraden doe ik niet en je krijgt ook geen pop-ups ofzo. Je ziet de melding alleen als je inlogt op hun Download-portal.
 
Ik snap die aversie niet zo. Je hoeft er toch niet in mee te gaan? Heb meerdere plugins van ze, en die zijn steengoed. Aan upgraden doe ik niet en je krijgt ook geen pop-ups ofzo. Je ziet de melding alleen als je inlogt op hun Download-portal.
Voor ons Mac gebruikers ligt die ervaring vaak heel anders met Waves.
 
Voor ons Mac gebruikers ligt die ervaring vaak heel anders met Waves.
Ik heb eigenlijk ook geen reclame. Alleen als het verloopt.
 
Ik vind die Waves plugins helemaal niet zo goed. Als je zo'n 2A of U76 compressor vergelijkt met Acustica Audio of zo, valt het echt heel erg tegen. In de jaren 90 leek het nog heel wat kan ik me herinneren, met die gold, mercury en weet ik wat voor pakketten voor astronomische bedragen. Misschien dat het toen top notch was, dat is dan vergane glorie imho.

En ik heb de Shaperbox3 update voor 40,- gekocht.
 
Ik snap die aversie niet zo. Je hoeft er toch niet in mee te gaan?
Jawel, want anders is de kans groot dat ze bij een volgende MacOS update niet meer werken. Daarnaast is het ook wel een beetje een principedingetje, als ik een plugin koop wil ik die gewoon kunnen gebruiken en blijven gebruiken zonder dat ik een soort abo af moet hoeven te sluiten om dat te garanderen. Ik snap dat er af en toe een product obsolete raakt of dat er een major betaalde x.0 update komt, maar Waves vraagt geld (en ook nog eens op een opdringerige, vervelende wijze) voor wat ik beschouw als normaal onderhoud op courante producten. Dat mogen ze doen natuurlijk, maar ik doe daar gewoon niet aan mee. Genoeg alternatieven.
 
Ik vind die Waves plugins helemaal niet zo goed. Als je zo'n 2A of U76 compressor vergelijkt met Acustica Audio of zo, valt het echt heel erg tegen. In de jaren 90 leek het nog heel wat kan ik me herinneren, met die gold, mercury en weet ik wat voor pakketten voor astronomische bedragen. Misschien dat het toen top notch was, dat is dan vergane glorie imho.

En ik heb de Shaperbox3 update voor 40,- gekocht.
Is ook mijn idee over Waves, hellemaal passe, en ze maken zichzelf belachelijk met hun zogezegde Megafantastische superdeluxe Platinum bundles, lijken zowat nog
te spartelen om nog wat zieltjes te winnen
 
Jawel, want anders is de kans groot dat ze bij een volgende MacOS update niet meer werken. Daarnaast is het ook wel een beetje een principedingetje, als ik een plugin koop wil ik die gewoon kunnen gebruiken en blijven gebruiken zonder dat ik een soort abo af moet hoeven te sluiten om dat te garanderen. Ik snap dat er af en toe een product obsolete raakt of dat er een major betaalde x.0 update komt, maar Waves vraagt geld (en ook nog eens op een opdringerige, vervelende wijze) voor wat ik beschouw als normaal onderhoud op courante producten. Dat mogen ze doen natuurlijk, maar ik doe daar gewoon niet aan mee. Genoeg alternatieven.
Klopt! En dat vind ik jammer, want ze hebben best wel mooie plugins (zoals hun SSL en API series)
Gelukkig komen er meer alternatieven hiervoor: Plugin Alliance en SSL zelf.
 
Oke sorry ik heb alleen de 2 abbeyroad galmen. Als ze mij er uit flik**n dan koop ik die toch weer nieuw of maar 1 . Soms zijn ze 24 euro. Mss een eens IR van mijn favoriete presets maken.
Dat zal ook gelijk een hoop cpu schelen.
 
schade? vanalles gekocht zonder korting. En geen gear. Schade dus nul :engel:
*sarcasm off*
 
Ik heb Plogue Chipsounds, ChipsynthSFC, ChipsynthMD en PortaFM plugins aangeschaft met 25% korting.
Als retro-game fanaat ben ik instant-fan! wat een onwijs gave lekker klinkende VST's (als je ouwe game bliep-bliep trekt in elk geval :D)!
Supercool om (bijvoorbeeld) een oude Amiga muziek file te importeren en vervolgens met de kit van die track aan de slag te gaan.
Verder Valhalla Vintageverb aangeschaft, maar die was niet in de aanbieding.
 
Vast wel als je het afweegt tegen steeds een orkest inschakelen 😁
Hé,ik heb Spitfire Platinum niet gekocht hoor,eerder een grappige opmerking.Spitfire heeft wel plugins van 29 euro, waar er sounds van die bundles genomen zijn,die interesseren mij wel.
 
Hé,ik heb Spitfire Platinum niet gekocht hoor,eerder een grappige opmerking.Spitfire heeft wel plugins van 29 euro, waar er sounds van die bundles genomen zijn,die interesseren mij wel.
Ik doelde ook niet op jou 😀 Ik ken een filmcomponist die soundtracks maakt met sample libraries. Dat klinkt gewoon prima. Collega's schakelen / schakelden vaak Oost-Europese orkesten in. Dat maakte het wat goedkoper, maar in verhouding nog steeds erg duur. En je hebt minder grip op het eindresultaat.
 
In het kader van de actie "klein maar fijn"

Futurephonic Rhythmizer 2.1
Waldorf Streichfett VST
Cherry Audio GX80
Soundtoys Crystallizer voor $29

Ben nog aan het twijfelen over de U-He Zebra 2 Legacy.
 
Back
Top