Het Black Friday 2023 VST plugin aanbiedingen draadje

Wow werkt! is dat wel legaal?
Oh ja het is een gift en je krijg de D16 Frontier er ook bij in je account.
 
Wow werkt! is dat wel legaal?
Waarom niet? Het is gewoon de generieke code die je van Loopcloud krijgt wanneer je bij hen de trial start voor een maand Loopcloud (daar krijg je deze plugin gratis
maar de meesten maken een account aan, vangen de code en cancelen daarna de trial Loopcloud subscriptie voordat je ervoor in rekening gebracht wordt.

Dit is hetzelfde maar dan zonder al dat door hoepels te moeten springen. Het is een generieke code.

Als ze dat niet willen moeten ze dat maar veranderen he 🤨
 
Ik denk dat ze bij korg bezuinigen op marketing en graphic design...

Screenshot 2023-12-08 at 19.28.20.png
 
goed spul hoor...
 
ik vind die sat x en de x-echo (leuk om op je claps te zetten met die 3/4 intervallen) en de x limit erg goed
 
Ja ik heb die hele bundel nog een paar maanden gratis.. dus hier en daar af en toe vergelijken
 
Al langer gratis, maar ik heb ze net ontdekt en ze zijn echt goed: Heavyocity Foundations.


Het zijn 6 prima klinkende Kontakt Instruments, die - hoopt de maker - nieuwsgierig maken naar meer.
 
Al langer gratis, maar ik heb ze net ontdekt en ze zijn echt goed: Heavyocity Foundations.


Het zijn 6 prima klinkende Kontakt Instruments, die - hoopt de maker - nieuwsgierig maken naar meer.
Heavyocity heeft best veel gave libs, ik gebruik met name Vocalise 1 en 2 heel vaak.
 

Toegang tot veel libraries van Cinesamples voor weinig. Heeft een eigen lichtgewicht sample player.
Zelf bepalen wat je downloadt, welke articulaties e.d.
Software is nog in ontwikkeling. De functionaliteit is basic maar de sample libraries op zichzelf zijn goed.
Eerste drie maanden voor $0,99 per maand, dan $9,99. Of in één keer alles kopen (wat er tot nu toe is) voor $299.
De synth samples slaan nergens op maar dit is dan ook vooral voor strings, blazers, percussie etc.
Aanbieding tot eind van dit jaar.
 
Back
Top