Schade black Friday weekend

2 Mac mini's, een zootje plugins en een update naar de laatste Ableton Live suite. T was meer dan ik van plan was te kopen nu.. Aan de andere kant heb ik wel wat ik al een tijdje wilde voor minder geld dan normaal.
 
Pro-1. Prijs heeft me over de streep getrokken, en erg blij mee.
 
Arturia Pigments
Funk drumkit voor Addictive Drums van XLN
Fabfilter Volcano 3 upgrade
Syntorial
 
Laatst gewijzigd:
2 behringer distortion pedalen, een electrische kazoo en daarbij een shaker egg om net boven het minimum bedrag voor gratis verzenden uit te komen
oja, en OsiMIDI Stage om mijn Behringer XR18 mixer met een Maschine MK1 controller te kunnen bedienen.
 
ik heb eens een keer software gekocht, dat gebeurt ook echt nooit:
-de gehele collectie van Samples from Mars (56 Gb), niet omdat ik nou samples nodig heb maar daar is in combi met de sample import van de Wavestate vast wel wat leuks mee te doen
- XLN Addictive Drums 2 met 3 packs voor de halve prijs voor de tracks waarin nou eens geen drummachine sounds horen
-de Sonnox Limiter (v3, 64-bits) ik master al 10 jaar met de oude in een even antieke wavelab, maar die werkt niet in de nieuwere WL versies en omdat we toch een keer over moeten..
 
- Samples from Mars
- Waveform pro standard (niet voor de daw maar voor de 2 synths en het effect pack die erbij zitten en los veel duurder waren. Tevens werkte de kortingscode bovenop de 50% korting).
 
Uit nieuwsgierigheid: waarom 2?

En zeg niet : meer is beter ๐Ÿ˜

Meer is.. oh... :D

Hehe, maar eentje heb ik voor muziek productie en de ander voor 2D / 3D tekenen / programmeren en zakelijk gebruik.
Ik heb 2 werkplekken eigenlijk op zolder, en het heen en weer gesleep met de Mac mini werkte niet productief voor muziek, in de praktijk stond er dan geen computer gereed om muziek te nemen.
 
Ah ok, ๐Ÿ™‚๐Ÿ‘

Heen en weer slepen lijkt me inderdaad niet handig, nee.

Ben benieuwd naar je ervaringen met de Mini. Twijfel soms ook wel om over te stappen..
 
Niks muziek gerelateerd.
Een printer......
Ik had een specifiek lijstje met spullen die ik wilde, maar die waren niet beschikbaar of niet genoeg afgeprijsd.

En er zat genoeg in de winkelwagen aan plugins en ook wel wat hardware, maar ik heb me verder ingehouden.
 
Upgrade Arturia V-collection van V6 -> V8.
Ik had ook gehoopt om een upgrade van NI Komplete te kunnen meepakken (V12 -> V13), maar waar ik een korting van 50% verwacht had (zoals volgens mij in vorige jaren het geval was), was er nu "slechts" een korting van 40%, waardoor het bedrag wat hoger uit viel dan wat ik er voor wou spenderen. En bij nader inzien is het volgens mij niet eens een slecht idee om nog even te wachten op V14 voor ik aan upgraden begin, want buiten Guitar Rig 6 Pro, zit er niet veel tussen waar ik heel enthousiast van wordt.
 
Sta me deze kleine nuancering even toe, dan ben ik er vanaf... (en ja, ik heb zelf ook voor 'n paar tientjes wat gekocht 8o) )

't Lijkt erop dat Niet-Winkeldag dit jaar tikkie mislukt is... :erm:


Nederland toch an toe, ... houden we zo wel genoeg centjes over om voor een weekendje naar de andere kant van de wereld te vliegen?! :duivels:


De mensheid blijft een wonderlijke (en voor de aarde gelukkig een tijdelijke) verschijning...
 
Gister nog 5 female mono jacks besteld bij bax met een keiharde 7% korting van 0,5 euro. BF

Geld over om op reis te gaan? Had iemand daar nog hoop naar met al die virus shit? Ik hoop dat vakanties niet meer doorgaan, meer geld voor gear ๐Ÿ˜‚
 
  • Duimpje
Duimpjes: Ein
Geld over om op reis te gaan? Had iemand daar nog hoop naar met al die virus shit? Ik hoop dat vakanties niet meer doorgaan, meer geld voor gear ๐Ÿ˜‚

Da's het ding, een deel vd bevolking heeft een onstopbare reisdrift, waar veel voor opzij moet, of het nu even onverstandig is of niet.
Zie dat maar eens te dimmen...

Maar goed, ben 't weer even kwijt, 'k wil de discussie verder niet kapen hier...
 
Eindelijk maar ReDominator VST/AU (code: blck303 voor 30% korting, werkt nog) gekocht, weer dikke Alpha Juno sounds:halleluja

Verder wat niet muziek spul gerelateerd: smart home spul/led "tl"-balken/1TB M.2 ssd
 
  • Duimpje
Duimpjes: Ein
Back
Top