Schade black Friday weekend

Oxford inflator en limiter
Uad ssl channel strip, auto tune advanced en culture vulture.

Totaal nog geen 300 euro dus valt erg mee.
 
Upgrade Arturia V-collection van V6 -> V8.
Ik had ook gehoopt om een upgrade van NI Komplete te kunnen meepakken (V12 -> V13), maar waar ik een korting van 50% verwacht had (zoals volgens mij in vorige jaren het geval was), was er nu "slechts" een korting van 40%, waardoor het bedrag wat hoger uit viel dan wat ik er voor wou spenderen. En bij nader inzien is het volgens mij niet eens een slecht idee om nog even te wachten op V14 voor ik aan upgraden begin, want buiten Guitar Rig 6 Pro, zit er niet veel tussen waar ik heel enthousiast van wordt.
Betreft NI Komplete, wacht best tot de volgende "Summer of sound" is meestal in Juni, en kortingen tot 60%
 
XLN Audio XO en erg blij mee. De mogelijkheid om met een druk op de knop alle geluiden uit een drumgroove te kunnen vervangen is echt tof 👍 Dat kun je ook per sample library doen. Wow, nu is het deephouse, en nu is het weer techno! 😊 Echt leuk om mee te spelen en zeer inspirerend.
Ben benieuwd of hij ook makkelijk te gebruiken is met een Push 2 als soort van instant drum machine.
 
Gister nog 5 female mono jacks besteld bij bax met een keiharde 7% korting van 0,5 euro. BF

Geld over om op reis te gaan? Had iemand daar nog hoop naar met al die virus shit? Ik hoop dat vakanties niet meer doorgaan, meer geld voor gear 😂
Ik ga toch liever weer naar Ibiza dit jaar als een nieuwe synth hoor👌
 
Betreft NI Komplete, wacht best tot de volgende "Summer of sound" is meestal in Juni, en kortingen tot 60%
Goeie tip! Ik had al zo'n zelfde gedachte...., maar wil misschien dus nu ook nog wachten tot V14 uit is!
 
Ik ga toch liever weer naar Ibiza dit jaar als een nieuwe synth hoor👌
Eender waar ik ben, na 3 dagen ben ik t spuugzat en wil ik naar huis… zwijg ik nog over t gezelschap hun willetjes die niet gelijk zijn aan t mijne :)
 
Eender waar ik ben, na 3 dagen ben ik t spuugzat en wil ik naar huis… zwijg ik nog over t gezelschap hun willetjes die niet gelijk zijn aan t mijne :)

Ben al 8 jaar niet meer op vakantie geweest. Heerlijk.....
 
De financiële schade is beperkt, maar Minimal Audio Rift heeft me al veel tijd gekost: (lage) sinus in en eindeloos experimenteren.
Best buy dit jaar voor mij, zover.
 
Mis je dat niet even andere omgeving mooi weer strand? Ieder zijn ding hoor.
Moet er idd niet aan denken om altijd maar in dezelfde omgeving te zitten
(zoals dus het thuiswerken sinds maart 2020. Heeft zijn voordelen, maar wereld wordt wel erg klein zo. Dan ook nog vakantie in eigen land.
Doe mij maar ff 2 weken 25+ graden, zon zee strand lekker eten!)
 
Moet er idd niet aan denken om altijd maar in dezelfde omgeving te zitten
(zoals dus het thuiswerken sinds maart 2020. Heeft zijn voordelen, maar wereld wordt wel erg klein zo. Dan ook nog vakantie in eigen land.
Doe mij maar ff 2 weken 25+ graden, zon zee strand lekker eten!)
Het heeft zijdelings met BF te maken en de schade die we er van oplopen (heel indirect dan), dus hier komt ie :
We hebben het zo ongelooflijk goed hier in NL (en daarbuiten ook wel) dat dergelijke dingen belangrijk worden voor mensen.
Even 2 weken 25+ en lekker eten.
Ik moet me soms echt in de armen knijpen om te voelen of ik niet droom, zo goed heb ik het hier in NL. En zo'n welvarend volkje zijn wij.
En dan ook nog klagen over alles wat ons 'ontnomen wordt' (jij niet in je post, maar algemeen in NL).
Ik betrap mijzelf ook op de gedachte : ja maar ik heb het echt nodig / verdiend. Hard voor gewerkt. Even er uit. Mijzelf belonen etc. etc.

We hebben echt giga veel geluk dat we hier in NL zijn geboren en niet in (vul een land naar keuze in waar geen 6+ soorten pindakaas in de schappen staan).
Daar zit echt geen 'verdienen' bij.
En 'nodig'? Eten, dak, gezondheid, liefde. Verder is het luxe en kan het wel wat minder.
Eigenlijk zouden we verplicht 2 weken per jaar naar een ontwikkelingsland moeten en daar gewoon overleven.
Om het weer even in perspectief te plaatsen wat echt nodig is.

Zo, dat was mijn relaas over editie verweNLd.

En nu weer door naar de belangrijke dingen van het leven : BF.
 
Zo, dat was mijn relaas over editie verweNLd.

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik heb behoorlijk wat tijd in "derdewereld landen" doorgebracht om goed te voelen hoe het er daar aan toe gaat.
Dan leer je wel dat we ons hier in NL erg druk maken om dingen die er helemaal niet toe doen. Idd we zijn verschrikkelijk verwend.

Wat ik vooral vervelend aan mezelf vind is dat ik de andere kant heb gezien, ik heb ervan geleerd en zou beter moeten weten.
Maar toch sluipt het verwende gedrag er langzaam weer in en maak ik me er ook weer schuldig aan.

Blij zijn met wat je hebt ipv verlangen naar dingen die je niet hebt ;)
 
Maar toch sluipt het verwende gedrag er langzaam weer in en maak ik me er ook weer schuldig aan.
Niks menselijks is ons vreemd.

Ik betrap mijzelf er ook regelmatig op.
Het is niet het juiste forum om hier verder op door te gaan, dus ik houd het verder bij de hobby waarvan ik het geluk heb dat ik hem uit kan oefenen : Muziek maken met super mooie en leuke apparaten / software!
 
voor wellicht meer schade, het is niet de BF thread, maar de schade thread, maar Madrona Labs, mag schade veroorzaken.... 30% korting;


@Montfrooij je hebt volledig gelijk, en schreeuw vaak over rechtvaardigheid, maar uiteindelik....
 
Back
Top