[Trance] 3 Sense tracks [Unfinished]

BaZzmaze

Steigerend Lid
Lid sinds
15 augustus 2003
Berichten
38
Locatie
Tilburg
Hier 3 halve nummers van mijn trance alias "Sense" :L
Ik heb ze al een geruime tijd liggen en om de een of
andere vage reden kom ik er maar niet verder mee ;{
Alle 3 de tracks zijn gemaakt in Reason 2.5

Misschien dat jullie wat tips hebben...

Sense - Atlantis

Sense - Omega

Sense - Supernova

:W
 
sja t klink behoorlijk bekend dus als ik jou was zou ik er een soortgelijk nummer e bij pakken en de structuur nabouwen;)
 
zeer netjes
ik zou zeggen werk ze zeker verder uit,
 
NOu bazz, dat doe je niet verkeerd!
Ik vind ze zeer lekker klinken! Ik zou niet weten waarom je er niet verder mee komt, volgens mij zijn ze al bijna af. Je moet ze alleen een stuk langer maken, zodat ze evt op plaat kunnen worden uitgebracht. En ik zou wel telkens in ieder nummer een midden gedeelte maken met een andere hoofdlijn ter afwisseling dus dat je een a-b-a structuur krijgt.volgens mij is er wel een platenmaatschappij die dit wil uitbrengen hoor!langer maken en gewoon opsturen dus!
(ze klinken wel erg cliché maar daar vind ik niks mis mee!)
:halleluja
 
het klinkt idd behoorlijk afgewerkt! maar ... dat nummer atlantis klinkt wel heel erg gejat hoor.. je hebt dezelfde akkoorden schema's gebruikt (volgens mij is t airwave?)

omega en supernova vind ik beter, al heb ik steeds het gevoel van, dit heb ik eerder gehoord..
 
Zeker leuke muziek. Maar waarom zo hard en strak gemastered? Het klinkt heel hard maar het haalt ook de dynamiek en gevoel grotendeels uit de track. Dan lijkt het net of deze track met Fruit loops gemaakt is en opgepompt tot je neusharen clippen.
 
Atlantis komt erg bekend voor de break vind ik erg lekker.
Het lead string geluid volgt wat sloom misschien de bedoeling maar het string geluid vind ik niet super.
Dit is gewoon leker in zijn genre.
 
Omega erg ok.
En supernova ook.
Verbazend wekkend dat dit uit reason komt.
De meeste voorbeelden uit reason hier vind ik meestal niet overtuigend.
Dit wel.
Heb een tijdje reason geprobeerd niets voor mij ben meer hardware addict.
 
Zo zie je maar dat als je goed met reason om kunt gaan, je er alles uit kan krijgen! Ook professioneel klinkend dus...:halleluja
 
Back
Top