Gegroet!

Potatox

Nieuwkomer
Lid sinds
28 augustus 2021
Berichten
1
Locatie
Hengelo
Hallo allemaal!

Ik bekijk het forum al een paar jaar voor wat tips en nu is het toch echt tijd om mij voor te stellen.

Ik ben woonachtig in Twente en werk overdag bij een groot web-bureau om website en webapplicaties te maken.

Iets over mijn geschiedenis misschien: ik heb vroeger toen ik klein was een jaar of 7 (klassieke) gitaarles gehad, daarna een tijdje bezig geweest met Impulse Tracker (ja, zo oud dus al). Toen de overstap gemaakt naar Propellerheads Reason en eigenlijk de laatste 2 jaar wat meer in Logic Pro X aan het aanknoeien. (Dit ook voornamelijk omdat ik het een beetje zat was op jaarlijks een dik bedrag neer te leggen voor de upgrades van Reason, wat bij Logic Pro X eenmalig was).
Een paar maanden geleden een mooie elektrische gitaar over kunnen nemen en ben weer begonnen met lessen. Ook pas een Roland V-drum kit gehaald, maar daar ben ik nog niet echt aan toegekomen om er wat mee op te nemen.

Heb een paar jaar geleden wat oude tracks (dus die komen uit +/- 2004-2005 ofzo) op soundcloud gezet: . (Laatste jaren eigenlijk niet bijgewerkt)

Toen ik nog thuis woonde had ik een 19" Rack met een grote geluidskaart erin en een Access Virus B, maar op een gegeven moment deed ik er te weinig mee en heb ik alles verkocht.
Omdat het toch een beetje begon te kriebelen weer heb ik de laatste jaren weer wat dingen erbij gekocht:

- Motu 828es
- Access Virus B (opnieuw gekocht, omdat ik het ding miste :) )
- Roland TR-09
- Behringer TD-3
- Polyend Tracker (2x gebruikt, gaat misschien in de verkoop binnenkort)
- DeepMind 12
- Jupiter X
- Vintage V100 (gitaar)
- Roland TD-9 V-drums

De Jupiter X heb ik nog niet zo lang en het is een pareltje qua geluid, alleen qua besturing is het nog erg wennen.. het kan best allemaal complex worden met die "scenes" allemaal :geslaagd:

Ik ben goed in het beginnen van nieuwe tracks, maar het afmaken blijkt nog wel eens een probleem te zijn :W. Ik probeer een beetje trance, dance, rave te maken.
Omdat ik weer een beetje het gitaargebeuren aan het pakken ben, zou het mooi zijn als ik dit kan combineren met wat dance-achtige beats.

Tot zo ver mijn introductie! Hi :doei:

Groet,
Jordie
 
Back
Top