[ambient] Troponin

Wat ik zo jammer vindt is de drie-toons-synth die weinig variatie kent, pas vanaf 3.20 eindelijk andere noten. En ik vindt het fluit-geluid ook niet zo fantastisch ten opzichte van de rest. De background klinkt erg goed.

De attack van de soort van het basgeluid, klinkt ook net niet. Ik zou de filter envelop van dat geluid iets aanpassen zodat ie misschien iets wolliger er in komt.

Algemene indruk is best okay, zou graag meer willen horen.
 
beetje een nummer voor onder een bedrijfs presentatie ofzo. Ik kan hier eigenlijk hetzelfde neerztten als bij Mystahrs track, maar kijk maar wat ik daar neergezet heb!


Arv
 
Troponin: is een spier-eiwit...............wordt bepaald na hartaanval...ik hoop niet dat dit nummer dat opwekt :D
 

Attachments

  • dia1.jpg
    dia1.jpg
    11,7 KB · Bekeken: 37
Origineel geplaatst door dekzster
Troponin: is een spier-eiwit...............wordt bepaald na hartaanval...ik hoop niet dat dit nummer dat opwekt :D
wheee, meer mensen die verstand hebben van moleculaire biologie....

De attack van de soort van het basgeluid, klinkt ook net niet. Ik zou de filter envelop van dat geluid iets aanpassen zodat ie misschien iets wolliger er in komt.
ai.. dat wordt een probleem, dat gaat niet. De 'bassline' komt uit de MC09, en de filter daarvan is nogal brak. Ben er heel lang mee bezig geweest, dit was 't beste wat we er van maken konden.
 
zeer goed gezien dat troponine een spiereiwit is, maar is niet alleen bij hartaanvallen aanwezig, maar daar zal ik niet verder over ehm,

naja... in ieder geval bedankt voor de kritiek...
kijken of we dr wat mee kunnen
 
Back
Top