Behringer MS-101 (SH-101 remake)

Iemand die weet waar je geschikte stofhoezen kan kopen voor deze bakjes? De faders zijn nogal stofgevoelig zo lijkt het.

Voor 300,- vind ik dit trouwens een geweldige synth, het is eigenlijk een kado van Behringer dit.

Hopelijk blijven hun prijzen laag van alle nog uit te komen synths. T is echt een superdeal.
 
Ik vind die witte pitch bend best lelijk. Waarom niet zwart, net als de knoppen?
 
Kom op zeg, hoe naïef kun je zijn. Voor de mensen die de MS101 in elkaar zetten zal 300e geen 'kado' zijn. :erm:

Wat een onzin

Mij opmerking slaat op de verkoopprijs, vroegen ze er 500 euro voor dan verkochten ze even goed. Behringer zou meer kunnen vragen en niets aan de productie hoeven te veranderen.
 
Wat een onzin

Mij opmerking slaat op de verkoopprijs, vroegen ze er 500 euro voor dan verkochten ze even goed. Behringer zou meer kunnen vragen en niets aan de productie hoeven te veranderen.

Je opmerking was duidelijk, geen zorgen. ;) Iets een kado noemen wat door de lage arbeidskosten in China een goedkoop product oplevert & waarmee een miljoenen bedrijf flink kan verdienen vind ik een vreemde manier van denken.
 
Wat een onzin

Mij opmerking slaat op de verkoopprijs, vroegen ze er 500 euro voor dan verkochten ze even goed. Behringer zou meer kunnen vragen en niets aan de productie hoeven te veranderen.

Ik had liever gehad dat die duuder zou zijn en helemaal gevult met top componenten. Behringer wil graag zo goedkoop mogelijk dingen kunnen aanbieden. Ik heb liever een heel mooi goed ding dan drie zo goedkoop mogelijke prullen. Heb je nu al last van de krakende faders ?
 
Geen last van krakende faders hier. Maar je kan zo de fader in kijken, stof kan er makkelijk in raken.

En over alle meningen wat beter zou zijn en wat behringer zou moeten doen, voor 300,- heb je een heel leuke synth, kan geen mening wat aan veranderen.
 
Ik had liever gehad dat die duuder zou zijn en helemaal gevult met top componenten. Behringer wil graag zo goedkoop mogelijk dingen kunnen aanbieden. Ik heb liever een heel mooi goed ding dan drie zo goedkoop mogelijke prullen.
Behringer Pro? Stel het voor, wie weet...
 
Ik heb liever een heel mooi goed ding dan drie zo goedkoop mogelijke prullen.

Dan moet je dat kopen.

Al die Roland Aira dingen waarvan de connaisseurs hier 5 jaar geleden dachten te weten dat ze binnen 2 jaar stuk zouden zijn doen het overigens ook nog steeds bijna allemaal.
 
Dan moet je dat kopen.

Al die Roland Aira dingen waarvan de connaisseurs hier 5 jaar geleden dachten te weten dat ze binnen 2 jaar stuk zouden zijn doen het overigens ook nog steeds bijna allemaal.

Roland heeft toch best goede reputatie. Behringer daar kijk ik toch een beetje anders naar. Heb liever niet dat merk naar ergens op staan. het is maar 300 euro.. Ik koop dingen die het moeten blijven doen/
 
Geen last van krakende faders hier. Maar je kan zo de fader in kijken, stof kan er makkelijk in raken.

En over alle meningen wat beter zou zijn en wat behringer zou moeten doen, voor 300,- heb je een heel leuke synth, kan geen mening wat aan veranderen.

Ben benieuwd wat die dingen op langer termijn gaan doen. Je zou ook een hoes kunnen maken van model karton. Veel beter dan die handoektjes etc die je hier af en toe op foto ziet.
 
Ik ga ff kijken, d'r was ook een stoefhoezen draadje hier op t forum, misschien levert dat wat zinnigs op.

Wat de synths op lange termijn gaan doen, mijn eerste en 2e indruk is dat alles wel goed lijkt te zitten qua fysiek, maar 't kan altijd stuk.
Ik denk dat ik er gewoon nog 4 bestel en in de doos laat zitten, mochten ze kapot gaan, pak ik gewoon een nieuwe en verkoop ik de oude als vintage. ;)
 
Wat de synths op lange termijn gaan doen, mijn eerste en 2e indruk is dat alles wel goed lijkt te zitten qua fysiek, maar 't kan altijd stuk.
Ik denk dat ik er gewoon nog 4 bestel en in de doos laat zitten, mochten ze kapot gaan, pak ik gewoon een nieuwe en verkoop ik de oude als vintage. ;)

Ik heb 't idee dat synths van Behringer nog jaren te koop blijven zolang de vraag aanwezig blijft, ik heb niets gelezen over een beperkte/gelimiteerde uitgave.
 
Dan moet je dat kopen.

Al die Roland Aira dingen waarvan de connaisseurs hier 5 jaar geleden dachten te weten dat ze binnen 2 jaar stuk zouden zijn doen het overigens ook nog steeds bijna allemaal.
2? Maak daar 20 tot 30+ jaar van. Netzoals de meeste synths die in mijn studio staan. En vergeet niet dat de software/drivers voor die bakken ook mee moeten willen ze dat halen. Het is nog afwachten of je die aira spullen over 20+ jaar nog op een dan recente pc kan aansluiten. Afwachten dus.
 
Back
Top