Behringer MS-101 (SH-101 remake)

Met elke kloon zal er in minder of meerdere mate iets niet kloppen ivm het origineel.
Maar stel even dat van elke kloon het origineel nooit had bestaan en je bekijkt het als zijnde een nieuwe synth zou je 'm dan kopen voor die prijs?

Zo ben je wel verplicht er naar te oordelen idd.

@demian: Ik denk dat de zwarte best zal klinken gezien die van kleur afwijkt van de originele kleuren.... ;)
 

Attachments

  • Roland SH-101 Black-Gold-02.jpg
    Roland SH-101 Black-Gold-02.jpg
    139,8 KB · Bekeken: 57
Hoe bevalt de blauwe kleur? Zou je een paar fotos van de 2 zware en blauwe kunnen maken?

ik twijfel nog
 
De blauwe is mooi, de zwarte moet ik nog open maken.
​​​​​​Als ik tijd heb maak ik ff een foto voor je.
 
Hahah hier net zo, na 10 minuten spelen maar weer gestopt er mee.. maar t kan nog gekker, uitgerekend deze week ben ik mijn voortuin aan het bestraten..
 
Zelf vind ik de blauwe het mooist, maar de zwarte is zeker ook niet verkeerd.
 
Ik heb al verschillenden gevraagd , en geprobeerd op te zoeken, maar nergens nog een antwoord gekregen op de ms101.
Geeft de midi out ook poly uit ?
Dus akkoordje aanslaan .......en een externe module geeft gewoon een poly akkoordje weer ?
 
Ik heb al verschillenden gevraagd , en geprobeerd op te zoeken, maar nergens nog een antwoord gekregen op de ms101.
Geeft de midi out ook poly uit ?
Dus akkoordje aanslaan .......en een externe module geeft gewoon een poly akkoordje weer ?

Zojuist even getest met een softsynthje en ja, ik kan bij deze bevestigen dat dit kan :)
 
Het lukt me maar niet om iets bijdehands te verzinnen hierop..
 
Back
Top