Klinkske - To Me

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.733
Locatie
Streek rond Herentals - België
Broer en ik hebben geen tijd om 't nog verder af te werken, maar ik heb hier al lol aan. Dus hier dan maar de nog niet klare inzending...

 
Jammer dat hij nog niet af is.. Heb je je laten inspireren door Sadà Exposadà (Vink) met je vocals ? Lijkt erop.

Niet slecht dus, maar ik had het graag uitgewerkt gehoord.. Veel succes en een gelukkig Nieuwjaar ! :)
 
Nee, ik heb gewoon gefluisterd door een micro, een fx doosje van broer, de sherman en een re201 met de tape er af (ik dacht al dat ie weinig extra deed)
Er is wat aan gewijzigd sinds vorige upload hoor: eq, en die geile kip en nog enkele fijne tweaks.
Broer ging 4/1 langskomen maar is verlet...
 
Aparte totaalsound. Ik vind het wel leuk eigenlijk :)

Mix mag wat werk hebben :)
 
Het doel was niet om iets commercieel te maken, dus als je 't niet lust, prima.
Het gehamer hoort nog gevuld te worden met 'meer' dan gehamer. De vocals zitten niet ok, er zit ergens een hik in de bass, dat weet ik en van mixen ken ik niks.
Maar ik kan er zelf op staan dansen en daar gaat 't om, toch :)

3m 23? Ik ga zonder luisteren antwoorden: p°Rn ongetwijfeld :D.
 
Fijn. Was zeker de inspiratie!
Dank
- draait zijn verse LP van UnderViewer "wonders & Monsters" om (Post Front)-
 
Ik heb me kostelijk vermaakt met dit nummer :)

Tuurlijk mix kan nog wat beter en zo, maar who cares ;)
 
Ik begrijp dat Dr. van Lansberg dit thuis niet opzet.
Ik ook (al lang) niet meer maar kan het wel smaken omdat het mij idd deed denken aan F242 en dat vond ik toen het hip was ook goed.
Dus who am I om deze track dan nu met de grond gelijk te maken ?
 
Dank. Niet je ding vanwege de stem, de sound of wat ik zeg :)
Vermits ik terug wou naar de tijd dat er vuile praat in muziek zat (80's) moest er vuile praat in :)
 
Mijn stem heb je. Dit nummer sprak me het meest aan van alles wat ik totnutoe gehoord heb.
Het is denk ik vooral dat nostalgisch gevoel dat opkwam bij het beluisteren dat me overtuigde.
Haal die hik eruit als je er nog aan zou verder werken.
 
Doel is t helemaal af te maken maar ik heb teveel andere projecten mimenteel (met autos)
Maar ik werk er zeker verder aan want ik kan de potentie ruiken :)
Dank
 
Back
Top